Gå til innhold

"Juletallerken" fra Fjordland er på plass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et sånt fjernadoptivbarn, og for at julekort/gaver skal rekke fram til jul, så må de sendes senest i september, tror jeg. DA er det iallfall manko på julekort ;) Men han får et julekort med bilde av byen min, så får han heller få et julekort i april ;)

Han blir nok veldig glad uansett :-)

Gjest Calvini
Skrevet

Da skal jeg kjøpe tre pakker og gjemme til julaften, før det blir utsolgt.

Men er det ikke best å lage hjemmelaget mat på julaften?

Skrevet

Men er det ikke best å lage hjemmelaget mat på julaften?

Jeg lager da ikke ei hel ribbe til meg sjøl. Masse bortkastet mat og masse bortkastet strøm.

Dessuten liker jeg den maten jeg ikke har laget sjøl, best. Og hvis dattera mi har tidligvakt så har hun ikke noe i mot Fjordland hun heller.

Tenk hvordan man nyter å spise julemiddag uten å være utslitt på forhånd.

Gjest calvini
Skrevet

Jeg lager da ikke ei hel ribbe til meg sjøl. Masse bortkastet mat og masse bortkastet strøm.

Dessuten liker jeg den maten jeg ikke har laget sjøl, best. Og hvis dattera mi har tidligvakt så har hun ikke noe i mot Fjordland hun heller.

Tenk hvordan man nyter å spise julemiddag uten å være utslitt på forhånd.

Ja, det er sant. Så den er god altså?

Skrevet

Ja, det er sant. Så den er god altså?

Vet ikke, jeg skal ikke spise før julaften :o)

Ellers så er jo puben oppe og serverer julemat da men vet egentlig ikke om jeg har lyst til det.

Skrevet

Oij oij da har du ikke vært på butikken på lenge tror jeg for nå er det både julebrus,marsipan,sylte,ribbe og julepølser å finne i hyllene på butikken.

Gjest catiki21
Skrevet

Oij oij da har du ikke vært på butikken på lenge tror jeg for nå er det både julebrus,marsipan,sylte,ribbe og julepølser å finne i hyllene på butikken.

ikke frist ei syk jente med å prate om så go mat:-) jeg blir gal her jeg ligger. Har lyst på julemat. jeg får bare tenke at jeg blir snart frisk og kan kose meg litt med god mat jeg også:-)

Skrevet

ikke frist ei syk jente med å prate om så go mat:-) jeg blir gal her jeg ligger. Har lyst på julemat. jeg får bare tenke at jeg blir snart frisk og kan kose meg litt med god mat jeg også:-)

Når du er syk (hvertfall i halsen) så smaker ikke maten like godt heller så du kan kanskje si til deg selv at du vil vente til det smaker ordentlig ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Ja, julebrusen noterte jeg meg her en dag. Men jeg har vel ikke vært så nøye og studert rundt i kjølediskene. Men den fjordlandpakningen lå på beste plassen i kjøledisken og det lyste nesten av den, der den lå ;)

Skrevet

Ja, julebrusen noterte jeg meg her en dag. Men jeg har vel ikke vært så nøye og studert rundt i kjølediskene. Men den fjordlandpakningen lå på beste plassen i kjøledisken og det lyste nesten av den, der den lå ;)

Ikke så rart det for det er jo meninga at du skal se den og deretter kjøpe den :)

Gjest Calóni
Skrevet

Ikke så rart det for det er jo meninga at du skal se den og deretter kjøpe den :)

Oh. Er det SÅNN det henger sammen, altså :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...