Gjest Uyeren Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Er det bare min maskin - eller har Telenor trøbbel med ADSL-en sin for tiden? Det går så uendelig tregt! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 min adsl fra Telenor er også treg!!! noen ganger kommer jeg heller ikke inn på internett. hater det!!! 0 Siter
Gjest Uyeren Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 min adsl fra Telenor er også treg!!! noen ganger kommer jeg heller ikke inn på internett. hater det!!! Hei! Så da er det Telenor ja. Jeg har også hatt store problemer med å logge meg inn på nettet de siste to ukene (har fått den samme feilmeldingen hele tiden!) - det er veldig snodig at Telenor ikke har gitt noen som helst informasjon om dette til kundene. Vi får kreve en kraftig prisreduksjon! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Så da er det Telenor ja. Jeg har også hatt store problemer med å logge meg inn på nettet de siste to ukene (har fått den samme feilmeldingen hele tiden!) - det er veldig snodig at Telenor ikke har gitt noen som helst informasjon om dette til kundene. Vi får kreve en kraftig prisreduksjon! ja det må vi gjøre:-), håper de sier ifra heretter, men ser ikke ut som de gjør det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg detter i hvert fall ut og inn men heldigvis har naboen et usikret nettverk som ikke er telenor så jeg bare sklir inn dit isteden. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Det samme hos oss. Er ikke fornøyd for tiden med Telenor ADSL. Ringte for to uker siden for å få hjelp der og de tar kr. 25 pr. min. for telefonhjelp. Etter 15 min. ringer dem riktignok opp til oss, men allikevel....regninga kom og kr. 375 for den samtalen og ikke ble vi klokere heller. Hørte Tele2 har vanlige tellerskritt på sin hjelpetelefon. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Det samme hos oss. Er ikke fornøyd for tiden med Telenor ADSL. Ringte for to uker siden for å få hjelp der og de tar kr. 25 pr. min. for telefonhjelp. Etter 15 min. ringer dem riktignok opp til oss, men allikevel....regninga kom og kr. 375 for den samtalen og ikke ble vi klokere heller. Hørte Tele2 har vanlige tellerskritt på sin hjelpetelefon. Hva? Koster 05000 så mye nå? Jeg har da aldri betalt så mye men det er en stund siden jeg har ringt. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hva? Koster 05000 så mye nå? Jeg har da aldri betalt så mye men det er en stund siden jeg har ringt. Nei, ikke 05000, men om dem ikke finner feilen der blir vi bedt om å ringe videre til et 820-nummer. Det er her det koster kr. 25,- pr. min. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Nei, ikke 05000, men om dem ikke finner feilen der blir vi bedt om å ringe videre til et 820-nummer. Det er her det koster kr. 25,- pr. min. OK, jeg har stengt telefonen for 820nummer så jeg kan ikke ringe slike nummer. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 OK, jeg har stengt telefonen for 820nummer så jeg kan ikke ringe slike nummer. Like bra det:-) Blir jo kjempedyrt da når man ikke er datakyndig selv og avhengig av hjelp hvis det er noe. Synes det er dårlig service av Telenor å ha slike skyhøye tellerskritt for sine kunder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.