Gjest Morsk Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1514028.ece Ærlig talt. Kan ikke snart slike svin ta med seg "æreskulturen" og voldsapeatferden sin og pelle seg tilbake dit de kom i fra! 0 Siter
Gjest Så ekkelt- Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er enig. Jeg er enig i at slike voldelige mennesker aldri burde ha sluppet inn i dette landet. Og det er mange av dem! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Altså: Jeg har null sympati for en del av disse postfolka. Hadde det vært noe tak i meg hadde jeg flekka opptil flere av dem selv. Go Allah! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 At det går ann. Alle og da mener jeg _alle_ må jo vise legitimasjon. Men tydeligvis mente denne 13åringen at han var unntaket. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 At det går ann. Alle og da mener jeg _alle_ må jo vise legitimasjon. Men tydeligvis mente denne 13åringen at han var unntaket. 13-åringen kan nå enda være unnskyldt grunnet umodenhet og ung alder...men hva slags unnskyldning finnes det for fedre som stiller opp for å banke en butikkansatt på ett slik grunnlag? Har i grunn sluttet for mange år siden i å forsøke spekulere hva som går rundt i hue på folk fra disse middelalderkulturene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.