Gjest sarina Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har vært alene lenge nå, og ønsker meg veldig en kjæreste, Noe som kan vare. Har vært inne på Møteplassen og andre treffsteder. Men det blir liksom ikke noe av. Noen som kan gi meg noen tips om hvordan jeg skal gå frem. Er redd for å virke påtrengende, men kanskje det nettopp det jeg bør være? Hvordan går man egentlig frem for å lykkes hundre prosent i å få kontakt på nettet? 0 Siter
Gjest Mirri Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Du kan vel foreslå at dere treffes for å se om kjemien stemmer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Vær deg selv, også på nettet. Ikke lyv på deg ting du ikke kan eller ting egenskaper du ikke har. Jeg datet flere menn før jeg til slutt fant ham som ble min hjertens kjær - via nettet. ) 0 Siter
tusseline Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Kanskje som ellers utenfor nett: ikke ha for dårlig tid. Gi deg selv muligheten til å bli kjent med nye mennesker, uten at det nødvendigvis blir noe mer. Kommer drømmeprinsen, så kommer han :-) 0 Siter
Malinka Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Heia:) Jeg fant meg kjæreste på blink, dagbladets nettside. Du lager deg en profil der. Bare vær forsiktig!! Masse rare folk også. Men det merker du fort. Dette fungerte kjempefint for meg! Håper du finner deg en venn! Lykke ti!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.