Gå til innhold

Kjæreste på nettett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært alene lenge nå, og ønsker meg veldig en kjæreste, Noe som kan vare. Har vært inne på Møteplassen og andre treffsteder. Men det blir liksom ikke noe av. Noen som kan gi meg noen tips om hvordan jeg skal gå frem. Er redd for å virke påtrengende, men kanskje det nettopp det jeg bør være? Hvordan går man egentlig frem for å lykkes hundre prosent i å få kontakt på nettet?

Skrevet

Du kan vel foreslå at dere treffes for å se om kjemien stemmer.

Skrevet

Vær deg selv, også på nettet. Ikke lyv på deg ting du ikke kan eller ting egenskaper du ikke har.

Jeg datet flere menn før jeg til slutt fant ham som ble min hjertens kjær - via nettet. :o)

Skrevet

Kanskje som ellers utenfor nett: ikke ha for dårlig tid. Gi deg selv muligheten til å bli kjent med nye mennesker, uten at det nødvendigvis blir noe mer. Kommer drømmeprinsen, så kommer han :-)

Skrevet

Heia:)

Jeg fant meg kjæreste på blink, dagbladets nettside.

Du lager deg en profil der. Bare vær forsiktig!!

Masse rare folk også.

Men det merker du fort.

Dette fungerte kjempefint for meg!

Håper du finner deg en venn!

Lykke ti!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...