Gjest catiki21 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg ble idag kvitt diaren som jeg har hatt siden lørdag, men orker fortsatt ikke å spise. Jeg greide nemlig ikke å spise for det bare rant rett ut igjen. Hvor lang tid må jeg bruke på å komme meg tilbake til normal spising? Kan jo ikke, den ene dagen ikke spise noe og den neste spise normalt, da får jo magen helt sjokk. Kan si det ikke er stort mye i min kropp nå. Noen råd til hva jeg kan begynne med å spise? for å bygge opp igjen? Håper dere forstod hva jeg mente!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Begynn med ris og gå så over til ris og litt kylling. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Begynn med ris og gå så over til ris og litt kylling. takk for rådet Dorthe. jeg elsker jo sånn mat også:-), jeg håper jeg snart greier å spise normalt igjen. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Fiskeboller skal visst være skånemat har jeg hørt. 0 Siter
Speak Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Loff og doven Cola er visstnok noe av det som fungerer best. Virker da jeg har omgangssyke eller diare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.