Gå til innhold

Noen råd til mat?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg ble idag kvitt diaren som jeg har hatt siden lørdag, men orker fortsatt ikke å spise. Jeg greide nemlig ikke å spise for det bare rant rett ut igjen. Hvor lang tid må jeg bruke på å komme meg tilbake til normal spising? Kan jo ikke, den ene dagen ikke spise noe og den neste spise normalt, da får jo magen helt sjokk. Kan si det ikke er stort mye i min kropp nå. Noen råd til hva jeg kan begynne med å spise? for å bygge opp igjen? Håper dere forstod hva jeg mente!!!

Skrevet

Begynn med ris og gå så over til ris og litt kylling.

Gjest catiki21
Skrevet

Begynn med ris og gå så over til ris og litt kylling.

takk for rådet Dorthe. jeg elsker jo sånn mat også:-), jeg håper jeg snart greier å spise normalt igjen.

Skrevet

Fiskeboller skal visst være skånemat har jeg hørt.

Skrevet

Loff og doven Cola er visstnok noe av det som fungerer best. Virker da jeg har omgangssyke eller diare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...