Gjest conradi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Fikk mms bilder av fyren og kompani... Ikke alt som egner seg for offentligheten. Stakkars fyr! 0 Siter
amber sun Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Døh...dette er gammalt nytt nå altså. Disse bildene gikk jo rundt i hele helgen jo. ;-P 0 Siter
Gjest conradi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Døh...dette er gammalt nytt nå altså. Disse bildene gikk jo rundt i hele helgen jo. ;-P Å. Ekke helt med, vettu! =0) 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Døh...dette er gammalt nytt nå altså. Disse bildene gikk jo rundt i hele helgen jo. ;-P Tydeligvis ikke alle som får med seg de "viktigste" nyhetene... Skal faktisk en del til at conradi ikke har fått det med seg! *lol* 0 Siter
Gjest conradi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Døh...dette er gammalt nytt nå altså. Disse bildene gikk jo rundt i hele helgen jo. ;-P Å hvem er hun dama? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Har du sovet i helga, eller? *erte* 0 Siter
Gjest conradi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Har du sovet i helga, eller? *erte* Hehe, nja... Ikke _hele_ helga, da.. Må jo bare innrømme at "nyheter" ikke er helt min greie... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hehe, nja... Ikke _hele_ helga, da.. Må jo bare innrømme at "nyheter" ikke er helt min greie... Der ser du hva du går glipp av ;-) Jeg tror nesten du må være den eneste i Norge som ikke har fått med seg dette før idag ;-) 0 Siter
Gjest Sprettis Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Å hvem er hun dama? Hun digrelange med tenner i hele ansiktet er samboeren hans. Finere naken enn påkledt, for hun har ikke utseendet med seg sånn ansiktsmessig liksom.;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hun digrelange med tenner i hele ansiktet er samboeren hans. Finere naken enn påkledt, for hun har ikke utseendet med seg sånn ansiktsmessig liksom.;o) Jeg synes hun er kjempesøt, jeg! 0 Siter
Prozak Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Kan ikke akkurat si at jeg synes synd på noen som tar ekstremt private bilder med mobilen, og så ikke umiddelbart fjerner dem. Bildene var vel ikke så veldig ille heller, har jeg hørt. "........................................." 0 Siter
Gjest Sprettis Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg synes hun er kjempesøt, jeg! Da er vi totalt uenige der *noterer bak øret* Hun ser blid og trivelig ut, og det er helt sikkert mye viktigere enn utseendet på et menneske. Så jeg skal passe kjeften min heretter. 0 Siter
flisa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Kan ikke akkurat si at jeg synes synd på noen som tar ekstremt private bilder med mobilen, og så ikke umiddelbart fjerner dem. Bildene var vel ikke så veldig ille heller, har jeg hørt. "........................................." De var ikke ille i det hele tatt -som julebildene hos oss omtrent - hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Da er vi totalt uenige der *noterer bak øret* Hun ser blid og trivelig ut, og det er helt sikkert mye viktigere enn utseendet på et menneske. Så jeg skal passe kjeften min heretter. Det finnes selvsagt folk som er penere enn henne, men hun er rikelig søt nok. Hadde hun vært dama til Kurt Nilsen, hadde nok alle syntes hun var råfin, eller? ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Da er vi totalt uenige der *noterer bak øret* Hun ser blid og trivelig ut, og det er helt sikkert mye viktigere enn utseendet på et menneske. Så jeg skal passe kjeften min heretter. Hun ser ut som en meget vakker hest 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 De var ikke ille i det hele tatt -som julebildene hos oss omtrent - hehe Dykkemaskebildet er ganske ille spør du meg. Hva i helvete er det de driver med på det bildet? 0 Siter
flisa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Det finnes selvsagt folk som er penere enn henne, men hun er rikelig søt nok. Hadde hun vært dama til Kurt Nilsen, hadde nok alle syntes hun var råfin, eller? ;-) Det var kanskje HAN man skulle giftet seg med ja - hehe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Det finnes selvsagt folk som er penere enn henne, men hun er rikelig søt nok. Hadde hun vært dama til Kurt Nilsen, hadde nok alle syntes hun var råfin, eller? ;-) Hun har fine pupper og sunt shavevett. 0 Siter
flisa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Dykkemaskebildet er ganske ille spør du meg. Hva i helvete er det de driver med på det bildet? de bare ser i speilet! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.