Gå til innhold

Kåre Conradi har mistet mobilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og du har svømmebriller i alle aktuelle størrelser liggende fremme, for de som trenger det å beskytte seg med?

;o)

Verre. Gammeldagse utforbriller kjøpt for 5 kroner paret...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

22

• ShitDiddelyDo

12

• Glimtipper

11

• amber sun

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Masse klemmer tilbake til deg! Du er virkelig hyggelig.

:o)

Skal vi klemme litt på guttene også?

Synes du også at Prozak har et kledelig smil? :o)

Er så lenge siden sist. Da må det bare være en forsiktig klem!

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Er så lenge siden sist. Da må det bare være en forsiktig klem!

Kom igjen, overrask han med en *kjempeklem*! Morro hvis han blir satt ut...

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Verre. Gammeldagse utforbriller kjøpt for 5 kroner paret...

Og jeg som var sikker på at den mannen til enhver tid hadde *utstyret i orden*...

;o)

Skrevet

Kom igjen, overrask han med en *kjempeklem*! Morro hvis han blir satt ut...

Hvem skal jeg klemme?

*hjernen er imidlertidig ute av drift*

Skrevet

Og jeg som var sikker på at den mannen til enhver tid hadde *utstyret i orden*...

;o)

Igjen. Hvem?

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Hvem skal jeg klemme?

*hjernen er imidlertidig ute av drift*

Prozak, vel. Hvordan kunne du glemme han?

Skrevet

Prozak, vel. Hvordan kunne du glemme han?

Han er umulig å glemme! Har ikke noe imot han, men vi har diskutert ganske heftig. For meg er det helt i orden, men han har mer kunnskap enn det jeg har... Føler noen ganger at han er et vandrende leksikon! Men hans meninger er ikke mer verd enn mine...

Hadde jeg sendt klem til prozak, er det ikke sikkert vi hadde hørt noe mer fra den kanten. Sjokk og sånn, vet du...

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Han er umulig å glemme! Har ikke noe imot han, men vi har diskutert ganske heftig. For meg er det helt i orden, men han har mer kunnskap enn det jeg har... Føler noen ganger at han er et vandrende leksikon! Men hans meninger er ikke mer verd enn mine...

Hadde jeg sendt klem til prozak, er det ikke sikkert vi hadde hørt noe mer fra den kanten. Sjokk og sånn, vet du...

Vært morro hvis han fikk et lite sjokk, da! :oD

Jeg beundrer deg for din gode diskusjonsteknikk. Jeg selv har aldri vært noe flink til det. Det går kanskje an å lære seg?

Skrevet

Vært morro hvis han fikk et lite sjokk, da! :oD

Jeg beundrer deg for din gode diskusjonsteknikk. Jeg selv har aldri vært noe flink til det. Det går kanskje an å lære seg?

Synes du diskuterer likr bra som jeg! Av og til er jeg fullstendig på jordet! Og det er viktig å innrømme, for man lærer av feil og kritikk!!!

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Synes du diskuterer likr bra som jeg! Av og til er jeg fullstendig på jordet! Og det er viktig å innrømme, for man lærer av feil og kritikk!!!

Tusen takk skal du ha.

Gjest Sprettis
Skrevet

Hun ser ut som en meget vakker hest :)

Hihi, det har du helt rett i. Du setter ord på det jeg mener.

En lykkelig og blid hest med et stort hesteglis (ikke vondt ment altså!) ;)

Gjest Sprettis
Skrevet

Det finnes selvsagt folk som er penere enn henne, men hun er rikelig søt nok. Hadde hun vært dama til Kurt Nilsen, hadde nok alle syntes hun var råfin, eller? ;-)

Den var litt frekk, hinter du til at Kurtegutt er stygg? ;)

Jeg synes forøvrig at både eksdama og nydama til Kurt er penere enn dama til Conradi, og det har ingenting med utseendet til Kurt å gjøre....

Gjest ikkeakkuratnå
Skrevet

Har han mistet mobilen _igjen_??

Hehe... det var det første jeg og tenkte... "igjen?!" :-D

Hjalp han å lete etter den bortkomne mobilen hans for noen år siden... hihi...

Skrevet

Nervøs latter?

Neida, du tok spøken, vel?

hehe klart det. ;-P

Skrevet

Det er vel litt forskjell på om en har så private bilder på mobilen og er kjendis, enn om en har det som vanlig, ukjent privatperson.?

Det blir liksom ikke samme oppstyret dersom det samme skjer med en vanlig person vil jeg tro.

Og nettopp derfor burde kjendiser lære at slikt er dumt å ha liggende på mobilen.....

Skrevet

De jeg har fått var slett ikke ille... Flotte bilder av dama, og bare 1 til å være "litt" flau av.. Resten var jo helt normalt...

Skrevet

Den var litt frekk, hinter du til at Kurtegutt er stygg? ;)

Jeg synes forøvrig at både eksdama og nydama til Kurt er penere enn dama til Conradi, og det har ingenting med utseendet til Kurt å gjøre....

Vel, jeg liker ikke å kalle noen for stygg. Han er sikkert sjarmerende som bare det, men ser man utenom sjarmen, så er han ikke akkurat..eh...pen..

I manges øyne er han sikkert pen, men kanskje mest fordi de elsker musikken hans?

Jeg har aldri hørt musikken til Kurt, og har heller aldri møtt ham. For meg blir han derfor bare et "ansikt".

*kremt* Nå blir jeg vel kasta på huet ut her ;-)

Skrevet

Jeg har fått sæd i øyet en gang og det er faktisk veldig vondt :)

Ja, sæd i øyet svir noe jævlig.

kanskje derfor de hadde svømmebriller ja. *lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...