Gå til innhold

Litt vemodig og trist....

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er jo nesten like treig som han fyren under her som nettopp fant ut at snoppen til Kåre flyr rundt på e-post i hele landet.

Men jeg er enig med deg. Det føles nesten som å miste en bestemor. Trist.

Skrevet

Du er jo nesten like treig som han fyren under her som nettopp fant ut at snoppen til Kåre flyr rundt på e-post i hele landet.

Men jeg er enig med deg. Det føles nesten som å miste en bestemor. Trist.

Pøh, hun døde natt til idag, og som travel småbarnsmor har jeg vanligvis ikke tid til å lese aviser, se tv eller sjekke nyheter på nett før på kvelden - så det så!

*fornærma*

Skrevet

Pøh, hun døde natt til idag, og som travel småbarnsmor har jeg vanligvis ikke tid til å lese aviser, se tv eller sjekke nyheter på nett før på kvelden - så det så!

*fornærma*

Har du ikke dola i hele dag *forskrekket*

Skrevet

Har du ikke dola i hele dag *forskrekket*

Næhei!

*stolt*

ShitDiddelyDo
Skrevet

*fornærma*

Men det er en kondolandetråd like under her, og dol rekker til og med småbarnsmødre innom. :)

Skrevet

Jeg har ikke engang visst at hun fikk hjerneslag for tre år siden og bodde på sykehjem. Har hun vært veldig dårlig lenge? Trist at mannen hennes hadde gått bort samme året også, må ha vært tøft for henne.

Skrevet

Jeg har ikke engang visst at hun fikk hjerneslag for tre år siden og bodde på sykehjem. Har hun vært veldig dårlig lenge? Trist at mannen hennes hadde gått bort samme året også, må ha vært tøft for henne.

Vi har jo ikke hørt noe særlig om henne de siste årene. Jeg visste hun aldri kom til å bli "seg selv" igjen, så i grunnen kom vel ikke dette som en overraskelse. Livets gang, men uansett trist..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...