Gå til innhold

Nintendo DS

Gjest desperat akkutat nå ja

Anbefalte innlegg

Gjest desperat akkutat nå ja
Skrevet

Nå har guttungen mista "penn" nr 2 til DSen, går det an å få kjøpt ny sånn, og hva koster den, og hvor har de det? Der jeg kjøpte den kanskje...

Hilsen mammaen som er ganske desperat når hun ikke får spille Yoshi når han har lagt seg, hihi

Gjest Pontiac
Skrevet

Vet ikke, hør der du kan kjøpe maskinen.

Tips: spikk en passende pinne som du passer på å pusse fint i enden, vips en ny nintendopinne, og dem kan du bare lage på nytt og på nytt :D

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg vil tro det er sånt det går en del av, så det bør gå greit å skaffe :) Dere er nok ikke de eneste som har et visst forbruk av slike små penner! Om ikke butikken har de inne, så kan de sikkert bestille.

Skrevet

Jeg har sett sånne pinner i salg der de selger ds'er på nettet. De koster ikke så veldig mye såvidt jeg husker.

Katta har biti istykker laderen til vår, så vi har litt abstinenser her i huset også... Jeg var på en av de siste boss'ene på Partners in Time-spillet og akkurat når bossen døde, gikk batteriet ut...

Skrevet

Ja, du får kjøpt del i "løs salg". Har et helt lite lager her hjemme. Kjøpte de på "BR leker". Selges sikkert på andre lekebutikker og.

Skrevet

Som andre har svart deg så kan disse kjøpes på lekebutikker og spillbutikker der de selger DS.

Men hvis du har "gammel" DS, altså ikke DS Lite, så er pennene av en annen størrelse. Kjøper du DS Lite-penner passer de ikke inn i "hullet" der de skal stå, og man risikerer bare å miste dem igjen.

Vi måtte kjøpe nye DS-penner i sommer, og fant da ut at ikke alle butikker lenger selger penner av den gamle typen, men vi fant da en pakke til slutt.

Mener vi betalte mlm 50 og 100 kr for 2 stk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...