Gå til innhold

*snufs*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hadde jeg kjøpt inn pepperkaker og smågodt som skulle gis til barna, men ingen kom til meg :(

Har dere hatt besøk av noen skumlinger ikveld da?

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

16

• Dorthe

14

• Prozak

6

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, men de var pakkisunger, så jeg kalte dem bare søstermordere og slang døra i ansiktet på dem :-)

"........................................."

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jada, men det kom heldigvis ingen etter kl åtte:o)

Skrevet

Hele 4stk kom hit. De var skikkelig skumle :) Snodig at ingen dukket opp hos deg da!

Du får spise pepperkaker selv du da, det gjør jeg også nå :)

Skrevet

Føler med deg! Det var forbausende få på min dør også, så jeg sitter her med godteri jeg ikke spiser, med en godtesyk tenåring som kunne spist resten....

Her regnet og blåste det en del, så det kan ha vært litt av grunnen. De er jo så søte der de står stolte i diverse kostymer! Det kom en liten nydelig ekorn her og jeg smeltet totalt.

*trøster Mary Poppins*

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Ja, jeg har besvimt mer enn en gang i kveld...

;o)

Skrevet

Ja, men de var pakkisunger, så jeg kalte dem bare søstermordere og slang døra i ansiktet på dem :-)

Ja, for de går halloween...

Hadde gitt om det så sto små grønne skapninger på utsiden!

Skrevet

Altfor mange, noen av ungene kom flere ganger og var frekke i kjeften når de ikke fikk dobbelt opp.

Skrevet

Ja, for de går halloween...

Hadde gitt om det så sto små grønne skapninger på utsiden!

Klart de gjorde. Kom tre nordmenn hit og resten pakistanere, iranere og somalere. Og de var opp til 15 år gamle.

Skrevet

Altfor mange, noen av ungene kom flere ganger og var frekke i kjeften når de ikke fikk dobbelt opp.

Huff, ja enkelte tror de kan gjøre hva som helst på denne dagen tydeligvis. Har du fått snø forresten?

Skrevet

Huff, ja enkelte tror de kan gjøre hva som helst på denne dagen tydeligvis. Har du fått snø forresten?

Nei, heldigvis. Her bare regner det og så blåser det noe utrolig til å være her.

Knis, jeg åpnet inngangsdøra og så blåste verandadøra opp :o)

Skrevet

Klart de gjorde. Kom tre nordmenn hit og resten pakistanere, iranere og somalere. Og de var opp til 15 år gamle.

Her hvor jeg bor finnes det knappt en eneste pakistaner eller somaler. Men jaggu har det vært kjemisk fritt for unger på døren her i hele kveld. Må være en kombinasjon av å ikke bo i sentrum, og å bo et sted hvor ungene er spesiellt velstriglede.

Skrevet

Her hvor jeg bor finnes det knappt en eneste pakistaner eller somaler. Men jaggu har det vært kjemisk fritt for unger på døren her i hele kveld. Må være en kombinasjon av å ikke bo i sentrum, og å bo et sted hvor ungene er spesiellt velstriglede.

Velstriglede, hester altså....

I mitt nabolag oppførte alle seg eksemplarisk, og jeg synes jo det er moro å se barn utkledd, særlig når stoltheten lyser gjennom kostymet! Jeg feirer ikke halloween vi (ungene) går halloween, akkurat som man går julebukk...

Skrevet

Jeg er litt misunnelig på det innimellom altså, jeg vet jeg er slem nå men noen dager blir jeg så forbannet.

Skrevet

Det ante ikke jeg, men jeg er ikke overbegreistet over fenomenet selv. Det er barnas glede som gleder meg og ellers er det ingen feiring...

Ga du noe? Hæ?

Jeg liker å skravle litt med dem, men idag hutret de veldig av kulde, stakkars.

Skrevet

AHA! Sånn som i Mad-TV?

Skrevet

Det ante ikke jeg, men jeg er ikke overbegreistet over fenomenet selv. Det er barnas glede som gleder meg og ellers er det ingen feiring...

Ga du noe? Hæ?

Jeg liker å skravle litt med dem, men idag hutret de veldig av kulde, stakkars.

Jeg gav alle første gangen de kom, men ikke dem som prøvde seg flere ganger. Men det var de eldste da som prøvde seg på det.

Skrevet

Jeg hadde handlet inn godter for et par hundre kroner også kom det 13 stykker totalt, syns det var en veldig stille kveld. Men det kommer kanskje av at mange av de som pleier å gå er blitt for store og at det var 10 kuldegrader ute. ikke alle som gikk så langt i dag.

Skrevet

Jeg gav alle første gangen de kom, men ikke dem som prøvde seg flere ganger. Men det var de eldste da som prøvde seg på det.

De har sett for mye på TV og tok en reprise....

Det har jeg aldri opplevd, kanskje de bare likte ditt muntre, vakre ansikt! Har du tenkt på det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...