Gå til innhold

*snufs*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min hvafornoe, sa du?

"..................................."

Kan du ikke lese?

Påsto ikke at det var intelligent skrevet, men jeg kjedet meg...Og så var det så dødt på forumet. Liker ikke det!

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

16

• Dorthe

14

• Prozak

6

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jupp, de var her.

Og jeg åpna ikke døra for en eneste tiggerunge.

Stakkars små uskyldige, spente barn....

*fy deg*

Skrevet

Nå håper jeg du tuller?

Jeg hadde stått klar med stekepanna, da jeg!

Hvorfor tror du jeg er så sinna da? Jeg tror nesten jeg er i stand til å drepe når noen er slemme med ungene mine.

Skrevet

Min hvafornoe, sa du?

"..................................."

jeg fikk en bedøvelse på stortåa, tror den tok rake veien til hjernen....

Mente alle pengene du har syltet ned på diverse plasser i huset du bor i, selvfølgelig!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Stakkars små uskyldige, spente barn....

*fy deg*

Det er ikke synd på dem.

Hadde det vært fattige barn skulle jeg gitt dem penger. Men det er det ikke. Det er simple tiggere fra vanlige familier.

Skrevet

Hvorfor tror du jeg er så sinna da? Jeg tror nesten jeg er i stand til å drepe når noen er slemme med ungene mine.

Der har du min fulle støtte! Visste jo ikke at det var sååå alvorlig!

Drittunger, pøbler og mobbere og fremdeles går de fritt rundt i gatene....Skandaløst!

Håper guttungen kom over sjokket...

Skrevet

Det er ikke synd på dem.

Hadde det vært fattige barn skulle jeg gitt dem penger. Men det er det ikke. Det er simple tiggere fra vanlige familier.

Du forstår fremdeles spøk, håper jeg!

Du kjenner ditt nabolag, det gjør ikke jeg!

Her er det så fredelig og rolig, at det kan bli litt kjedelig...

Ønsker ikke vold, selvfølgelig, bare litt action.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du forstår fremdeles spøk, håper jeg!

Du kjenner ditt nabolag, det gjør ikke jeg!

Her er det så fredelig og rolig, at det kan bli litt kjedelig...

Ønsker ikke vold, selvfølgelig, bare litt action.

Jeg ønsker vold. Det er alt for lite vold i nabolaget.

Men hvis disse lømla fortsetter å ringe på døra mi kan det fort bli det. :)

Skrevet

Der har du min fulle støtte! Visste jo ikke at det var sååå alvorlig!

Drittunger, pøbler og mobbere og fremdeles går de fritt rundt i gatene....Skandaløst!

Håper guttungen kom over sjokket...

Han kom over det etter 4 muffins og resten av alt godiset vi hadde i huset. Og så ringte han litt og grein til faren sin også. Og så sovnet han.

Skrevet

Du kan komme hit og stå bak hjørnet når ungene er ute og leker. Og så kan du ta dem i nakken og følge dem hjem og banke foreldrene deres :o)

Skrevet

Er ikke vold menneske, hvis det ikke gjelder mine barn da!

Skrevet

Han kom over det etter 4 muffins og resten av alt godiset vi hadde i huset. Og så ringte han litt og grein til faren sin også. Og så sovnet han.

Jeg hater sånn! Er det ikke noe som kan bli gjort mot disse lømmelene? Uten at du blir sittende i fengsel...

Jeg bor på et så trygt sted og er nok ganske uvitende om forholdene i større byer. Leser jo avisene og det er skremmende nok!

Skrevet

Jeg hater sånn! Er det ikke noe som kan bli gjort mot disse lømmelene? Uten at du blir sittende i fengsel...

Jeg bor på et så trygt sted og er nok ganske uvitende om forholdene i større byer. Leser jo avisene og det er skremmende nok!

Jeg bodde i bakgården ved siden av inntil for tre år siden og der var det helt andre tilstander. Jeg har ringt barnevernet, jeg har ringt politi og jeg har snakket med bup.

Tilslutt meldte jeg minstemann på judo.

Ingen forelre bortsett fra noen få som bryr seg og de er like fortvilet som meg. Damer da uten mann så da hjelper det ikke mye.

Den eneste de hører på er imamen som bor to leiligheter bortenfor meg, men nå skal han flytte.

Skrevet

Jeg bodde i bakgården ved siden av inntil for tre år siden og der var det helt andre tilstander. Jeg har ringt barnevernet, jeg har ringt politi og jeg har snakket med bup.

Tilslutt meldte jeg minstemann på judo.

Ingen forelre bortsett fra noen få som bryr seg og de er like fortvilet som meg. Damer da uten mann så da hjelper det ikke mye.

Den eneste de hører på er imamen som bor to leiligheter bortenfor meg, men nå skal han flytte.

Godt for deg at han flytter. Ille at barn blir så inderlig påvirket av muslimske foreldre...

Håper ikke poden tar det for hardt inn på seg!

Skrevet

Godt for deg at han flytter. Ille at barn blir så inderlig påvirket av muslimske foreldre...

Håper ikke poden tar det for hardt inn på seg!

Nei, det er litt synd at imamen flytter for ungene har respekt for ham. Ellers så har de ikke respekt for noen andre enn sine egne foreldre.

Akkurat når det gjelder ungene så er han og jeg enige.

Skrevet

Nei, det er litt synd at imamen flytter for ungene har respekt for ham. Ellers så har de ikke respekt for noen andre enn sine egne foreldre.

Akkurat når det gjelder ungene så er han og jeg enige.

Da misforsto jeg!

Du kan ikke overtale han til å bli heller....

Skrevet

Da misforsto jeg!

Du kan ikke overtale han til å bli heller....

Nei, han har kjøpt seg stort hus utenfor Oslo. Koster mindre enn leilighetene her og kona hans vil bare flytte :o)

Skrevet

Det ringte på en el. to ganger. Orket ikke åpne, i likhet med mange andre naboer. De kasta snøballer på noen hus som ikke åpnet

Skrevet

Det kom ingen til oss. Ikke det at jeg er så veldig lei meg for det, men jeg har ikke noe imot at de kommer heller.

Nå kom vi ikke hjem før kl 18 i går kveld, så det er mulig det har vært noen å ringt på før det.

Skrevet

kjipt hvis du virkelig hadde lyst til å få dem på døra.. her hvor vi bor var ungene ufyselige og kasta egg på vinduene (de minste var 4-5 år.. foreldrene hadde sendt egg med dem..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...