Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde jeg aldri innbilt meg.. Jeg skulle legge meg, men neida jeg syr! Dressen til tulla har stor stor sprekk i skrittet.

Håper dere har alt i orden...? :)

hare1365380455
Skrevet

I sør? Her er det regn og vind! (Rogaland.)

Skrevet

Det er masse snø her også! Jeg tror det meste er i orden nå, satte i gang i god tid med å ordne utstyr til dem (klok av skade..) Det er litt deilig med snøen, plutselig ble det så hvitt og pent ute :o)

Skrevet

I sør? Her er det regn og vind! (Rogaland.)

Dere har en god del vind nå vil jeg tro?

Nær kristiansand ja...

Skrevet

Det er masse snø her også! Jeg tror det meste er i orden nå, satte i gang i god tid med å ordne utstyr til dem (klok av skade..) Det er litt deilig med snøen, plutselig ble det så hvitt og pent ute :o)

Ja, det blir spennende å se reaksjonen på tulla hvis snøen enda ligger i morgen tidlig :)

hare1365380455
Skrevet

Dere har en god del vind nå vil jeg tro?

Nær kristiansand ja...

Jepp, det blåser mye! *klamrer meg fast*

;)

Skrevet

Tror ikke det blir liggende, men våger ikke vedde. ;) Har ikke vinterdekk ennå, så her blir det drosje til jobb og skole i morra tidlig, muligens. Ellers er alt klart, sånn mtp vintertøy og -sko til ungene. :)

Skrevet

Tror ikke det blir liggende, men våger ikke vedde. ;) Har ikke vinterdekk ennå, så her blir det drosje til jobb og skole i morra tidlig, muligens. Ellers er alt klart, sånn mtp vintertøy og -sko til ungene. :)

Flott. Jeg trodde klærne var i orden. Sko skulle vi hadle i morgen, men skulle gjort det i dag ja....

Skrevet

Her blåser det noe voldsomt, men ingen snø i sikte enda. Blir spennende å se ut av vinduet i morgen tidlig.

Skrevet

Bor også på sørlandet nær kysten, men alt jeg ser er regn! Ikke ett snøfnugg har funnet veien hit..

Helt til jeg kikket ut av vinduet...Ett par mm vil jeg tro, ikke særlig å dra frem ski og akebrett enda!

Snø bør komme på julaften og ikke plage livet av stakkars sørlendinger på den her tiden av året!

*fysj*

Skrevet

Her blåser det noe voldsomt, men ingen snø i sikte enda. Blir spennende å se ut av vinduet i morgen tidlig.

Jeg hører godt vinden her ja. Men kser meg her jeg sitter å syr :)

Skrevet

Bor også på sørlandet nær kysten, men alt jeg ser er regn! Ikke ett snøfnugg har funnet veien hit..

Helt til jeg kikket ut av vinduet...Ett par mm vil jeg tro, ikke særlig å dra frem ski og akebrett enda!

Snø bør komme på julaften og ikke plage livet av stakkars sørlendinger på den her tiden av året!

*fysj*

Joda enig i det at snøen kan komme i jula, men koselig å få et glimt av den nå også da. Vi er jo blitt varslet om mildere, så den renner nok fort avsted.

Skrevet

Alt i orden?? Er det 3.verdenskrig dere venter på?

Hehe, ja det er krigsdressen som har slått sprekker ;)

Neida, vi er bare ikke helt bortskjemt med å få snø her langs sørlandskysten :) Skal gi beskjed dersom det kommer "hagl"-byger ;)

Skrevet

Joda enig i det at snøen kan komme i jula, men koselig å få et glimt av den nå også da. Vi er jo blitt varslet om mildere, så den renner nok fort avsted.

Kan ikke renne fort nok av sted for meg...Jeg er en gammel skrøpelig dame, som definitivt ikke kan skuffe snø og er livredd for liv og lemmer på glatta!

Har til og med brodder liggende klare i nødsituasjoner....

Skrevet

Kan ikke renne fort nok av sted for meg...Jeg er en gammel skrøpelig dame, som definitivt ikke kan skuffe snø og er livredd for liv og lemmer på glatta!

Har til og med brodder liggende klare i nødsituasjoner....

*har aldri tenkt på deg som gammel*

Skrevet

*har aldri tenkt på deg som gammel*

I en alder av 43 år er jeg urgammel i følge mine barn....

*ler så jeg griner eller var det gråte?*

Skrevet

I en alder av 43 år er jeg urgammel i følge mine barn....

*ler så jeg griner eller var det gråte?*

Litt mere enn meg :) Jeg husker jo hva jeg selv tenkte om voksne i vår alder da jeg var liten. ;)

Skrevet

Litt mere enn meg :) Jeg husker jo hva jeg selv tenkte om voksne i vår alder da jeg var liten. ;)

Nettopp! Eldste sønnen min på 22, synes ikke jeg er gammel. På bursdagskort skriver han fremdeles 29 og +++ måneder. Bare at antall måneder har økt betraktelig. Kort fra han er et studie i seg selv....

Skrevet

Nettopp! Eldste sønnen min på 22, synes ikke jeg er gammel. På bursdagskort skriver han fremdeles 29 og +++ måneder. Bare at antall måneder har økt betraktelig. Kort fra han er et studie i seg selv....

Koselig sønn da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...