Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som tror Bob Saget (Full House, America's Funniest Home Videos) er verdens mest patetiske, idiotiske og umorsomme fyr. Det pleide ihvertfall jeg å tro.

Advarsel: Tåler du ikke Aristocrats-"vitsen", så ikke se dette klippet.

"........................................"

Skrevet

Så ikke på klippet, men vet utifra intervjuer at mannen er en råtass. Som stand-up-komikere var det flere i salen som forlot showet med grått hår eller simpelthen bare med en ulldott på toppetasjen...

Skrevet

Jeg vil ikke se klippet, men hva mener du? Er han særdeles grov og ekkel?

Skrevet

Jeg vil ikke se klippet, men hva mener du? Er han særdeles grov og ekkel?

Aristocrats-vitsen er en "vits/historie" som en haug med forskjellige komikere har fortalt i en film om akkurat den vitsen/historien (bl.a). Det er rett og slett en historie som har som eneste formål å komme med mest uspiselig, grufull og tabu "humor" i løpet av kortest mulig tid. Det interessante med den er de forskjellige komikernes tolkning og variasjoner, da mesteparten av innholdet er improvisert.

Poenget var at den 100% idiotiske og direkte umorsomme Bob Saget som vi kjenner fra Full House og America's Funniest Home Videos er en totalt annerledes Saget enn standupkomikeren.

"....................................."

Skrevet

Vet....har også sett han på Conan O'Brien og Letterman og fyren har en bizarr, merkelig og nokså bra humor om han bare vil:)

Vet ikke om jeg husker helt feil nå, men mener også å ha sett en film/TV-serie hvor han hadde gjesteopptreden og satt i en sofa og røykte hasj og bare være sær...

høhø

Skrevet

Vet....har også sett han på Conan O'Brien og Letterman og fyren har en bizarr, merkelig og nokså bra humor om han bare vil:)

Vet ikke om jeg husker helt feil nå, men mener også å ha sett en film/TV-serie hvor han hadde gjesteopptreden og satt i en sofa og røykte hasj og bare være sær...

høhø

Ja, stemmer. En serie om tre fyrer som flytter inn et sted og får ham som nabo?

Skrevet

Ja, stemmer. En serie om tre fyrer som flytter inn et sted og får ham som nabo?

Nå kom jeg på det, er ganske sikker på at han var med i en episode av Entourage! Vet ikke om det var den du tenkte på....de er iallefall fire fyrer og ikke tre

http://www.imdb.com/title/tt0387199/

Skrevet

Nå kom jeg på det, er ganske sikker på at han var med i en episode av Entourage! Vet ikke om det var den du tenkte på....de er iallefall fire fyrer og ikke tre

http://www.imdb.com/title/tt0387199/

Ja, stemmer. Bare bare sett enkelte klipp av den.

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...