Gå til innhold

hvor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gamle er dere som er her inne? ...kjeder meg, og tenkte det kunne vært artig å finne ut... :)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• Mista nikket

7

• sheba

4

• hidi

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har akkurat blitt 43 år, med rett rygg og nesa peker litt oppover...

Skrevet

Og jeg er enda eldre enn hidi og har unger som er eldre enn deg (tror jeg)

Skrevet

Og jeg er enda eldre enn hidi og har unger som er eldre enn deg (tror jeg)

Mine er 22, 16 og 13. Slår du den?

Skrevet

Mine er 22, 16 og 13. Slår du den?

24, 21 og 10 så jeg slår deg :o)

Skrevet

24, 21 og 10 så jeg slår deg :o)

Jeg slår dere begge, 35 og 30. Endelig vant jeg noe også :-)

Skrevet

Jeg slår dere begge, 35 og 30. Endelig vant jeg noe også :-)

Næmmen, det har du ikke sagt før. Nå ble jeg overrasket :o)

Skrevet

Næmmen, det har du ikke sagt før. Nå ble jeg overrasket :o)

Er en godt voksen dame med mange godt skjulte grå hår :-)

Skrevet

Jeg trodde helt oppriktig at jeg var den eldste damen her inne :o)

Og synes vel kanskje at jeg måtte være veldig barnslig som ikke klarer å være her inne ;o) Da må du i hvert fall være like gammel som meg.

Skrevet

Som ikke klarer å la være mente jeg :o)

Skrevet

Og synes vel kanskje at jeg måtte være veldig barnslig som ikke klarer å være her inne ;o) Da må du i hvert fall være like gammel som meg.

Jeg er nok kanskje eldre også. Kan også være ganske barnslig og noen ganger "litt skarp" i kanten.

Skrevet

Alder er bare et tall man forholder seg på papirer. Egentlig hav vi vel 2 forskjellige aldre, den innvendige og den utvendige :-)

Skrevet

Jeg er nok kanskje eldre også. Kan også være ganske barnslig og noen ganger "litt skarp" i kanten.

Jeg er vel ikke akkurat den mildeste her inne jeg heller. Kan ikke være enig i alt heller.

Skrevet

Jeg er vel ikke akkurat den mildeste her inne jeg heller. Kan ikke være enig i alt heller.

Da hadde vi fortsatt bodd i huler.

Skrevet

Alder er bare et tall man forholder seg på papirer. Egentlig hav vi vel 2 forskjellige aldre, den innvendige og den utvendige :-)

Jeg har slått fast for lenge siden at jeg er 28, eldre enn det blir jeg ikke men mer erfaring får jeg for hvert år som går :o)

Skrevet

Jeg har slått fast for lenge siden at jeg er 28, eldre enn det blir jeg ikke men mer erfaring får jeg for hvert år som går :o)

Det er ca alderen min på kvelden den. Morgenalderen er nærmere 70.Stiv og elendig i kroppen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...