Gå til innhold

hvor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ca alderen min på kvelden den. Morgenalderen er nærmere 70.Stiv og elendig i kroppen

Hihi, nei om morgenen føler jeg meg ikke 28. Kanskje det er grunnen til at jeg nesten aldri er på dol før klokka 13 :o)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• Mista nikket

7

• sheba

4

• hidi

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hihi, nei om morgenen føler jeg meg ikke 28. Kanskje det er grunnen til at jeg nesten aldri er på dol før klokka 13 :o)

*gikk et lys opp for sheba*

*tror dette gjelder meg også;)*

Skrevet

Det må jo være en grunn til at vi gidder å henge her inne :o)

Skrevet

Du kommer jo ikke inn her for seine kvelden hihi

Skrevet

Du kommer jo ikke inn her for seine kvelden hihi

hadde et svar her tidligere i kveld da:-) er temmelig okkupert før 23.00!! og trenger og ta meg inn av familiære grunner, du vet jo litt om dem da... er på gang til og løse dem heldigvis:)

Skrevet

hadde et svar her tidligere i kveld da:-) er temmelig okkupert før 23.00!! og trenger og ta meg inn av familiære grunner, du vet jo litt om dem da... er på gang til og løse dem heldigvis:)

Jeg har ikke dem om kvelden jeg vet du. Bare om dagen.

Og nå har jeg fått klaget i fra meg også, stakkars alle dolere som leser hva jeg skriver når jeg er sinna.

Skrevet

Jeg har ikke dem om kvelden jeg vet du. Bare om dagen.

Og nå har jeg fått klaget i fra meg også, stakkars alle dolere som leser hva jeg skriver når jeg er sinna.

vi tar ikke skade av det:) har en mistanke om at du er temmelig lik meg her;)

natta:)

Skrevet

vi tar ikke skade av det:) har en mistanke om at du er temmelig lik meg her;)

natta:)

natta :o)

Skrevet

Mine er 22, 16 og 13. Slår du den?

Jeg slår deg med 23, 15 og 9

Skrevet

Jeg har slått fast for lenge siden at jeg er 28, eldre enn det blir jeg ikke men mer erfaring får jeg for hvert år som går :o)

Jeg er også 28

Skrevet

Jeg slår dere begge, 35 og 30. Endelig vant jeg noe også :-)

Og jeg slår deg.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...