Hatsumomo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/31/481430.html Orker knapt å kommentere. Greit nok at man bruker hunder som mat, men fy pokker, det går da ann å gjøre det HUMANT! 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Orker ikke lese linken engang, for det går så innpå meg! Dyremishandling er så utrolig feigt!!!! Og jeg hater de som kan gjøre dyr noe vondt. De er så totalt forsvarsløse... Men jeg har ingenting imot slakting/jakt i skikkelige former. Burhøns, pelsdyr eller dyr som er så stuet sammen at det egentlig ikke er plass til noe som helst, er jeg dypt imot! *kvalmer* 0 Siter
Moraki Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Slike linker orker jeg ikke åpne engang. Dyreplageri må være det absolutt verste jeg vet. 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Enig -hvilket kjøtt man spsier er underordnet - men å plage dyr før de dør er en uting. 0 Siter
Gregga Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Å kjære vene! Hvorfor må jeg være så nysgjerrig at linker ikke får være uåpnet :-( Sånne bilder har jeg på netthinnen lenge lenge... Dyremishandling og selvsagt barnemishandling - jeg bare avskyr det..! *Koser litt ekstra med vovsen min som ligger i senga si og snorker. Godt fornøyd etter kveldsturen* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.