Gå til innhold

Næringsdrikker!!!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Noen som vet noe om næringsdrikker? Noen som smaker bedre enn andre? Må ut å kjøpe det idag, får ikke inn noe annen mat:-(!!!

Skrevet

Hvorfor får du ikke inn annen mat? Om du er kvalm, er ikke næringsdrikkene å anbefale i allefall.

hare1365380455
Skrevet

Gå på apoteket. De har med forskjellige smaker. Se også på helsekostbutikk om de har noe.

Gjest catiki21
Skrevet

Hvorfor får du ikke inn annen mat? Om du er kvalm, er ikke næringsdrikkene å anbefale i allefall.

jeg får ikke inn noe annen mat fordi jeg er syk. Jeg er ferdig med den krafrige diaren nå. Men magen greier fortsatt ikke å ta inn noe mat, har ikke spist noe på 4 døgn, selv om jeg gjerne vil det selv. så greier jeg ikke få i meg noe.

hare1365380455
Skrevet

jeg får ikke inn noe annen mat fordi jeg er syk. Jeg er ferdig med den krafrige diaren nå. Men magen greier fortsatt ikke å ta inn noe mat, har ikke spist noe på 4 døgn, selv om jeg gjerne vil det selv. så greier jeg ikke få i meg noe.

Fransbrød og sitronbrus pleide jeg å få etter influensa.

Skrevet

Hvis du vanligvis liker sjokolademelk / sjokolademilkshake, er Nutridrink (sikkert også de andre merkene som likner) med sjokoladesmak en mulighet.

Den smaker visstnok best hvis den er iskald, f.eks. etter et kort opphold i fryseren.

Skrevet

Kjøp i hvert fall en som ikke er melkebasert. Jeg har bare drukket fortimel og da er den med skogsbær best men uansett smaker de ekkelt.

Skrevet

Ensini næringsdrikker er ikke melkebasert og fins i forskjellige fruktsmaker.

Gjest catiki21
Skrevet

Kjøp i hvert fall en som ikke er melkebasert. Jeg har bare drukket fortimel og da er den med skogsbær best men uansett smaker de ekkelt.

Tusen takk for alle svarene jeg får. Spesielt takk til deg Dorthe også. Du svarer meg ganske ofte på mine mange spørsmål, og det setter jeg er ennorm stor pris på. Så da får jeg gå ut nå og se hva jeg får tak i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...