Gjest catiki21 Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Noen som vet noe om næringsdrikker? Noen som smaker bedre enn andre? Må ut å kjøpe det idag, får ikke inn noe annen mat:-(!!! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Hvorfor får du ikke inn annen mat? Om du er kvalm, er ikke næringsdrikkene å anbefale i allefall. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Gå på apoteket. De har med forskjellige smaker. Se også på helsekostbutikk om de har noe. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Hvorfor får du ikke inn annen mat? Om du er kvalm, er ikke næringsdrikkene å anbefale i allefall. jeg får ikke inn noe annen mat fordi jeg er syk. Jeg er ferdig med den krafrige diaren nå. Men magen greier fortsatt ikke å ta inn noe mat, har ikke spist noe på 4 døgn, selv om jeg gjerne vil det selv. så greier jeg ikke få i meg noe. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 jeg får ikke inn noe annen mat fordi jeg er syk. Jeg er ferdig med den krafrige diaren nå. Men magen greier fortsatt ikke å ta inn noe mat, har ikke spist noe på 4 døgn, selv om jeg gjerne vil det selv. så greier jeg ikke få i meg noe. Fransbrød og sitronbrus pleide jeg å få etter influensa. 0 Siter
laban Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Hvis du vanligvis liker sjokolademelk / sjokolademilkshake, er Nutridrink (sikkert også de andre merkene som likner) med sjokoladesmak en mulighet. Den smaker visstnok best hvis den er iskald, f.eks. etter et kort opphold i fryseren. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Kjøp i hvert fall en som ikke er melkebasert. Jeg har bare drukket fortimel og da er den med skogsbær best men uansett smaker de ekkelt. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Ensini næringsdrikker er ikke melkebasert og fins i forskjellige fruktsmaker. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Kjøp i hvert fall en som ikke er melkebasert. Jeg har bare drukket fortimel og da er den med skogsbær best men uansett smaker de ekkelt. Tusen takk for alle svarene jeg får. Spesielt takk til deg Dorthe også. Du svarer meg ganske ofte på mine mange spørsmål, og det setter jeg er ennorm stor pris på. Så da får jeg gå ut nå og se hva jeg får tak i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.