Gå til innhold

Handle på Netthandelen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør du det, og er du fornøyd? Hva er du misfornøyd med?

Jeg driver og handler litt nå, men har ikke gjort det før..

Skrevet

Det står også at det er 65 kroner i gebyr, men at det ikke spiller noen rolle hvor mye du handler for en dag fordi det blir kun 65 kroner tilsammen i gebyr uansett. Er det sant? Jeg mener, hva hvis pakken blir ganske stor? Er det uansett 65 kroner i gebyr? Hva annet må jeg regne med å betale? Jada, jeg ser på siden selv, men jeg synes det er litt forvirrende..

Gjest catiki21
Skrevet

Det står også at det er 65 kroner i gebyr, men at det ikke spiller noen rolle hvor mye du handler for en dag fordi det blir kun 65 kroner tilsammen i gebyr uansett. Er det sant? Jeg mener, hva hvis pakken blir ganske stor? Er det uansett 65 kroner i gebyr? Hva annet må jeg regne med å betale? Jada, jeg ser på siden selv, men jeg synes det er litt forvirrende..

Hei. I tilegg så kommer porto fra postens takster, så jo mer du handler jo mer porto må du betale. Men gebyret fra netthandelen.no er det samme, 65 kr. Jeg kjøpte igår månesko jeg, venter på pakken. Jeg er fornøyd med netthandelen.no bare synes posten kunne ha litt lavere porto, men sånn er det bare.

Skrevet

Hei. I tilegg så kommer porto fra postens takster, så jo mer du handler jo mer porto må du betale. Men gebyret fra netthandelen.no er det samme, 65 kr. Jeg kjøpte igår månesko jeg, venter på pakken. Jeg er fornøyd med netthandelen.no bare synes posten kunne ha litt lavere porto, men sånn er det bare.

Jeg har kjøpt noen stilletthælsko nå. Hvor mye må jeg regne med at pakken kommer på til sammen? Skoene kjøpte jeg for godt under femtilappen :-)

Gjest netthandler
Skrevet

Satt å kikka litt jeg også på "raggskoa" ... tenkte på til datteren i huset her ... men blir litt skeptisk når skoa passer fra str. 38-40 ....

Har forøvrig handlet endel tidligere på netthandelen, kan vel ikke si at jeg har vært så veldig heldig med handelene mine .....

Gjest netthandler
Skrevet

Jeg har kjøpt noen stilletthælsko nå. Hvor mye må jeg regne med at pakken kommer på til sammen? Skoene kjøpte jeg for godt under femtilappen :-)

Du trykker på frakt så finner du ut hvor mye du må betale i frakt

Skrevet

Porto også.

Jeg har handlet der, men er ikke helt fornøyd med kvaliteten på mye av det. Men mye får man jo billig da.

Skrevet

Porto også.

Jeg har handlet der, men er ikke helt fornøyd med kvaliteten på mye av det. Men mye får man jo billig da.

Jeg klager ikke på prisen jeg heller. Det er mye man kan spare på. Synd man må betale porto da :P

Gjest løp og hent
Skrevet

Jeg klager ikke på prisen jeg heller. Det er mye man kan spare på. Synd man må betale porto da :P

Bor du i nærheten av Søgne kan du bare stikke innom å hente varene dine :)

Skrevet

Misfornøyd med at jeg selv ikke sjekket opp alle gebyr før jeg handlet.

Misfornøyd med kvaliteten på produktene. Alt jeg har kjøpt der (har vel vært 7 auksjoner eller noe) har vært noe skikkelig dritt, og det eneste som ikke er kastet er gummistøvlene som bare er litt vonde å gå på, men holder meg tørr på beina. :)

Skrevet

Gummistøvlene som jeg kjøpte vant jeg på auksjon for 61 kr.

Så var det 65 kr i gebyr og 68 kr i porto, så det ble nesten 200 kr alt i alt. :)

Skrevet

Jeg handlet på netthandelen i fjord en gang...

Det skulle jeg aldir ha gjort, betalte GANSKE mye i porto for å si det sånn:S faktisk mer enn hva varene var verdt til sammen, så det skal jeg aldri gjøre igjen om de ikke har forandret på dette.

Skrevet

Men pris i forhold til kvalitet står fortsatt ikke i stil på enkelte varer....

Skrevet

Jeg har vært godt fornøyd; har kjøpt en del elektrisk til kjøkkenet i det tyske merket Bomann, pluss noe smådill (solbriller, sakser, smykker, hettegenser, treningstøy). God og solid kvalitet på el-artiklene, og med så lav pris gjør det ikke noe med gebyr og frakt.

Skrevet

Misfornøyd med kvaliteten, men hva kan man forvente, det er jo billig!

Men det er jo VIKTIG å bestille masse på en gang da, og ikke en ting av og til.

Porto og sånnt blir jo ingenting hvis man bestiller litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...