Gå til innhold

Min mann spiser godteri/usunn mat hver dag

Anbefalte innlegg

Gjest Ruttetuei
Skrevet

Det går seg nok til når kompisa begynner å kommentere at han har blitt feit.

Men det er jo det, flere som har kommentert at han har blitt litt rund rundt maga. Ikke mye, men nok til at de har lagt merke til det.

Så sier han at han skal slanke seg, så går det to uker, så er det tilbake til gamle visa.

Må han bli smellfeit før han skjønner det da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men det er jo det, flere som har kommentert at han har blitt litt rund rundt maga. Ikke mye, men nok til at de har lagt merke til det.

Så sier han at han skal slanke seg, så går det to uker, så er det tilbake til gamle visa.

Må han bli smellfeit før han skjønner det da?

Kanskje han har en midtlivskrise?

Gjest Ruttetuei
Skrevet

Kanskje han har en midtlivskrise?

Han er 31 og har spist slik siden jeg ble kjent med han for flere år siden.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Haha :)

Hehe, jeg tenkte faktisk ikke rent bokstavelig, men jeg ser nå hva du ler av. :)

Skrevet

tørka frukt hjelper mot søtsug.. det er bedre enn sjokolade og chips tror jeg...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han er 31 og har spist slik siden jeg ble kjent med han for flere år siden.

Ok. Da har han bare ikke innsett at den livsstilen han er vant til ikke funker nå som han har blitt eldre. Tidligere la han sikkert ikke på seg uansett hva han gjorde. Det vil forandre seg i årene som kommer.

Han tar nok til vett når buksa blir for liten.

Gjest Ruttetuei
Skrevet

Ok. Da har han bare ikke innsett at den livsstilen han er vant til ikke funker nå som han har blitt eldre. Tidligere la han sikkert ikke på seg uansett hva han gjorde. Det vil forandre seg i årene som kommer.

Han tar nok til vett når buksa blir for liten.

Stemmer det, han var veltrent og slank da jeg møtte han.

Jaja, får bare vente som du sier, til buksene blir for små for han.

Som sagt, han er ikke tykk. Bare litt rund, når vi går ut så holder han magen inne og da ser han slank ut.

Men han blir jo rundere etterhvert.

Skrevet

Min mann har stor mage, og han er enda ikke fylt 30.

Det er også dumt når ungene ser ham spise slik, siden jeg prøver å si at vi kan vente med søtt til lørdagen.

"jada mamma", sier han inni seg da ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Stemmer det, han var veltrent og slank da jeg møtte han.

Jaja, får bare vente som du sier, til buksene blir for små for han.

Som sagt, han er ikke tykk. Bare litt rund, når vi går ut så holder han magen inne og da ser han slank ut.

Men han blir jo rundere etterhvert.

Han blir rundere, men det er nok det som må til.

En tidligere veltrent fyr vil ikke tillate at det går for langt.

Med mindre han er deppa eller noe sånt og gir faen.

Skrevet

Samboeren min drikker brus, spiser godteri og usunn mat, og bruker snus. Men han trener flere ganger i uka og holder det "under kontroll". Men jeg har lurt på noen ganger om han blir den feite bomsen når han en dag setter seg på ræva i sofaen og ikke trener lenger.

Skrevet

Det er vel opp til han hva han spiser for noe. han vet jo at man blir feitere av det.

Gjest Bare en tanke
Skrevet

Dere har ikke barn, som du kan be han om å være et godt forbilde for? :)

Skrevet

Men det var etter _hans_ ønske!!!

Alt annet var dødfødt....Og det funket! Og da kom motivasjonen hans også. Plutselig var fyren på spaserturer.

Lo jeg òg.

Jeg har en mistanke om at ganske mange mannfolk liker å bli dulla litt med ;-)

Vel, man gjør det som funker :-)

Skrevet

Tja, du kan jo seie at kanskje de berre skal bryte opp her og no, så sparer du deg sorga når han døyr av hjarteinfarkt, slag eller diabeteskomplikasjonar på grunn av usunt kosthald og latskap.

Nei no var eg veldig slem.

(Men det er noko å tenke på mtp ungar, i alle fall.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...