Gå til innhold

Telenor-bredbånd "sommerkampanje" yeah right

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla
Skrevet

Arrrrg nå er jeg så sint!! Jeg bestillte bredbånd fra telenor i juni, og de kom og installerte det i _august_. Jeg bestillte telenor pga t de hadde en veldig bra sommerkampanje. Jeg skulle få gratis installasjon, de første 2 mnd gratis, gratis bredbåndspatrulje og slikt. Det eneste jeg skulle betale, var for det trådløse. Nå har jeg hatt internett i 2 måneder, og fikk regning her om dagen... Der står at jeg skal betale for både installasjon, modem, bredbåndspatrulje og at jeg kun får 1 måned gratis ++ litt andre ting. Jeg tenkte at dette bare var en liten feil, og ringte inn for å høre. Men neida, kundekonsulenten virka irritert på meg, fordi jeg kunne si at jeg skulle ha alt gratis. "klart vi ikke bare gir ut ting gratis på den måten"

Er det noen her inne som har hørt om den kampansjen de hadde i sommer og kan bekrefte her inne at det var en slik kampanje? Jeg så det også på internettsiden deres, men kunne ikke finne noe igjen der nå... Typisk at slikt skjer... Aldri i livet om jeg betaler den regningen....!!

Gjest fornøyd tele2 kunde
Skrevet

Har du ikke kopi av din bestilling da ? Vi pleier jo alltid å få en bekreftelse pr mail eller pr brev på det vi kjøper .....

Det gjør iallefall Tele2 :)

Gjest lilletuulla
Skrevet

Har du ikke kopi av din bestilling da ? Vi pleier jo alltid å få en bekreftelse pr mail eller pr brev på det vi kjøper .....

Det gjør iallefall Tele2 :)

Jeg har alt jeg har fått av brev, men der står ikke noe konkret om det abonnementet jeg bestillte... Det er liksom bare slike standard brev som alle får.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...