Gå til innhold

Noen som vet noe til dette????

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Da skriver jeg inn her igjen. Nå har jeg prøvd å begynne å spise litt igjen, men det starter igjen å bare renne ut igjen, fortsatt diare desverre. Hva gjør legen om jeg sier jeg tror jeg har bettennelse i magen et sted? Virker sånn når jeg ikke kan spise før jeg må på do igjen. Skal til legen på fredag!!!

Gjest Jeg var nok stresset
Skrevet

Legen kommer til å be deg ta avføringspørver. Så blir de sendt til analyse.

Jeg gikk med diare i seks uker i fjor. Kunne ikke gå ut av huset om jeg hadde spist.

Legen trodde kanskje det var cøliaki, og testet meg for det helt mot slutten. Men han fant ikke noe galt og en dag var jeg bra i magen igjen.

Hva som var feil vet ikke jeg. Stress kanskje?

Skrevet

Be om ny time hos legen ihvertfall, si det er akutt. Så må du ta kulltabletter (eller flytende kull), fås på apoteket, det hjelper. Kjøp samtidig sånn plate til å ta avføringsprøve, den bør du ta før du begynner med kull (for avføringen blir helt svart).

Gjest catiki21
Skrevet

Be om ny time hos legen ihvertfall, si det er akutt. Så må du ta kulltabletter (eller flytende kull), fås på apoteket, det hjelper. Kjøp samtidig sånn plate til å ta avføringsprøve, den bør du ta før du begynner med kull (for avføringen blir helt svart).

oki, takk for svarene. Jeg håper ikke jeg må begynne på mer tabletter, ta allerede mange nok. Men må jeg så må jeg. håper legen hvertfall hjelper meg. lei av løs meg nå!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...