Gå til innhold

Hvor tidlig kan en ta en graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Gjest Mulig ufrivillig gravid
Skrevet

En kjøpetest fra apoteket. Kjøpte clearblue, tror jeg den heter.

Noen som vet?

Gjest lumelia
Skrevet

Tror nok du kan ta den iallefall et døgn etterpå..eller har jeg helt feil?? Uff da..du får ha lykke til da vennen.men om du drar til legen går det raskt og der er det også 100 prosent!

Gjest petronella2
Skrevet

Enten dagen etter uteblitt mens, eller minst 17 dager etter ubeskyttet sex.

Håper du får det svaret du ønsker=)

Skrevet

Første dag etter forventet mens mener jeg. Står det ikke på pakka da?

Gjest lumelia
Skrevet

Men bare for å ha sagt det. du må ikke bli stressa og redd, selvpm du ikke ønsker barnet..jeg aborterte i 9 uke..trodde ikke jeg hadde så god tid faktisk..men såklart det er ingen god ting..men lykke til..Hvis du er gravid så må du ikke grue deg for mye bare,, det var det jeg ville si..

Skrevet

Det står på pakken, inntil 2 eller 3 dager før forventet mens.

Skrevet

Tror nok du kan ta den iallefall et døgn etterpå..eller har jeg helt feil?? Uff da..du får ha lykke til da vennen.men om du drar til legen går det raskt og der er det også 100 prosent!

Urinprøver hos legen er faktisk ikke mer sikre enn hjemmetester.

Skal en være bombesikker må en ta blodprøve. Og for å få svar på blodprøven samme dag må den tas på sykehus om morgenen.

Skrevet

Et døgn etter hva?! Befruktningen? Feil. Etter forventet mens? Mer riktig, men sannsynligvis kan den tas med sikkerhet 1-2 dager før forventet mens.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...