Gå til innhold

Livet går forbi.

Anbefalte innlegg

Ares1365380229

Hei. Etter å ha slitt i syv år og levd ganske hardt pga problemer. Med f.eks at når datteren min var 3 år skjønnte jeg at datteren min hadde problemer.

Har også sloss mot kommune, barnehage og etterhvert skole. Har vert med å slite meg ut.Har også denne perioden slitt med faren til barna, skole og arbeid og økonomi.

Jeg har fått hjelp med faren, økonomi og datteren min har fritidhjem og hadde assistent som er nå borte (desverre). Sloss for å få den tillbake PPT som støtter meg vil at hun skal ha det. Men skolen sier hun ikke trenger den. Sukk..

Jeg har også måttet kvittet med noen Psykoer som jeg liker pga dårli selvfølese.Fikk vite ved jula som var at jeg hadde AD/HD. Går nå på conserta skal bytte til Ritalin, for kanskje den hjelper meg bedre.

Men jeg er så tung. Psykologen min vil at jeg skal prøve å finne på ting jeg liker. Men jeg har gjordt det meste og har dårli erfaring med alt.

Jeg skal bare møte psykologen min for å få med. Men jeg trenger samtaler for å bearbeide barndommen og livet etter den og ting som skjer nå.

Hva bør jeg gjøre for å komme meg opp av sengen og komme meg i gang igjen.

Jeg har også en god og trygg sønn, som klarer seg bra.

Datteren er også god og trygg, men man må hele tiden være autoritær/voksen. Kan ikke bøye meg en millimeter når hun har bestemt seg.

Er heldi med barna =)

Hadde ikke klart det uten dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252330-livet-g%C3%A5r-forbi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...