Gå til innhold

Uvel og redd

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg er uvel og redd i disse dager. Storm og orkan på havet, og mannen min befinner seg stadig vekk i nærheten av lavtrykkene. Lavtrykkene er jo f*** meg på str med kontinentet!

Han sier selv at det stort sett går bra - men særlig kult kan det vel ikke være i vindkast på 100 knop...

Det har sikkert med alderen å gjøre, eller? Litt mer voksen, sitter hjemme med våre tre barn og bekymrer meg. *huff*

Kom med noen oppmuntrende ord! Jeg er vel ikke klar for kvitgårdan? ;o)

Skrevet

Klart det går bra med gubben! Men skjønner det er kipt å sitte hjemme når det stormer. Lite du kan gjøre da, prøv å være flink jente nå og ikke bekymre deg unødig! ;-)

Gjest Enda en
Skrevet

Er det lenge til han kommer hjem? Forsøk å fokuser på hvor godt det blir når han er hjemme igjen. Og hvor heldig du er som har denne mannen å elske og savne. Planlegg, drøm, skriv et kjærlighetsbrev..Det går nok bra. Bak en kake?

Gjest Enda en
Skrevet

Dine bekymringer kan ikke gjøre noe fra eller til med hva som skjer. Forsøk å ikke ta bekymringer på forhånd.:)

Skrevet

Din mann er nok klar over når han må trekke seg tilbake. Han er sikkert et drevent sjømenneske?

Vi er jo alltid redd for dem vi er glad i. Men kos deg med ungene, det hjelper desverre lite å engste seg.... Men, jeg forstår deg!

Skrevet

Jeg forstår godt du er engstelig, jeg er også blitt sånn med åra. Han er sikkert flink til å gi lyd fra seg nå som det blåser som verst. Det går stort sett bra da. *Trøste trøste*

Skrevet

Sorry, kan ikke hjelpe deg, jeg sendte samboer ut på en 5 min. biltur i snøværet i går kveld, for å kjøpe sjokolade på bensinstasjonen.

Satt og ventet med hjertet i halsen og lurte på om jeg noensinne ville tilgi meg selv om noe skjedde ham på denne turen...

Vel, det er kanskje litt trøst her; Jeg er definitivt hakket verre enn deg..!

Og håper alt står bra til med mannen din. :-)

Skrevet

Gikk ikke han på land tidligere i år da? Har han gått på sjøen igjen?

Skjønner deg godt jeg, jeg er sjeleglad for at min kjære droppet jobben han ble tilbudt i vår, den var bl.a. på plattform noe som innebar mye helikoptertransport - noe jeg ikke var spesielt begeistret for.

Gjest Flystripa
Skrevet

Gikk ikke han på land tidligere i år da? Har han gått på sjøen igjen?

Skjønner deg godt jeg, jeg er sjeleglad for at min kjære droppet jobben han ble tilbudt i vår, den var bl.a. på plattform noe som innebar mye helikoptertransport - noe jeg ikke var spesielt begeistret for.

Han var på land i 10 mnd, nå er han tilbake på samme båten. Han taklet ikke å jobbe hver uke her på land ;o)

Nå er det 6 uker ombord/6 uker hjemme.

Jeg fikk helt noia i går, hørte om den ene ulykken etter det andre forliset og savnede skip. Ble rett og slett kvalm.

Nå har jeg feber *sukk*

Skrevet

Han var på land i 10 mnd, nå er han tilbake på samme båten. Han taklet ikke å jobbe hver uke her på land ;o)

Nå er det 6 uker ombord/6 uker hjemme.

Jeg fikk helt noia i går, hørte om den ene ulykken etter det andre forliset og savnede skip. Ble rett og slett kvalm.

Nå har jeg feber *sukk*

Min ser også med skrekk på det om han må over på vanlig uke-turnus og jobbe normaluke ja.

Skjønner deg godt - det er ikke morsomt! Min var jo i Karibien under den voldsomme orkanen i fjor høst, selv om jeg visste at de var utenfor det verste og hadde stor sikkerhet ombord og sånt så var det ikke stas å sitte her hjemme nei.

Skrevet

De fleste båter er laget for uvær, så ikke bli helt forstyrra ved å gå å tenke på det:)

Jeg har selv vært på sjøen når det har vært det jævligeste været, og det har alltid gått bra:)

Selv om jeg har liggi over rekke å spydd og vært grønn i trynet er det dog litt morsomt å kjenne noen av de sterkeste styrkene i naturen.

Det er rett og slett en opplevelse for live, og gjør hele båt-turen litt mere spennende.

Det går nok bra skal du se:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...