Gå til innhold

irritert på helsevesenet..

Anbefalte innlegg

Gjest litt frustrert nå
Skrevet

jeg har en skade i foten min som gjør att den er mye vond,klarer til tider og ikke trå på den.

har tatt bilder også begynner alt rotet.

jeg må til en ortoped men på sykehuset her jeg bor er det 2-3 mnd ventetid.

jeg satte meg ned en dag og ringte rundt til forskjellige steder og fikk napp på ett sykehus i oslo.

der kunne jeg få time neste onsdag.

fikk beskjed om og ta med beskrivelse av bilder og henvisning fra lege når jeg kom.glemte jo og notere tidspunkt og ringte opp i dag for og få det og hva tror dere jeg får til svar...

jeg er ikke registrert en gang fordi jeg må sende alle papirene først.

da må de jo sørge for att jeg får den beskjeden da.hadde jeg husket tidspunktet så hadde jeg dratt 8 mil en vei uten og få hjelp..

dette burde ikke ha skjedd..

Skrevet

Huff, godt du ikke kom så langt ja... Jeg har ventet 10mnd på noe som skulle ta ca 4mnd å vente på. Det er også kjedelig. Men for all del, jeg verker ikke og har vondt noe sted slik som du. Håper det ordner seg raskt for deg!

Skrevet

Det går ikke an å registrere deg uten henvisningen, datasystemet vil ikke. Du kan ha fått time og så er det en annen legesekretær som tok andre telefonen og så finner hun deg ikke fordi du ikke er registrert.

Prøv og ring og enten få tak i samme legesekretæren eller oppgi legen du har fått time hos så kanskje de finner deg.

Gjest litt frustrert nå
Skrevet

Det går ikke an å registrere deg uten henvisningen, datasystemet vil ikke. Du kan ha fått time og så er det en annen legesekretær som tok andre telefonen og så finner hun deg ikke fordi du ikke er registrert.

Prøv og ring og enten få tak i samme legesekretæren eller oppgi legen du har fått time hos så kanskje de finner deg.

om jeg måtte ha henvisningen dit først så har jeg full forståelse for det men da burde damen der innformere meg om det.hun sa ikke noe om hvilken lege jeg skulle til heller ,hun bare nevnte datoen og klokkeslett.

jeg er ikke så inn i dette opplegget så de ka ikke forvente att jeg viste det..

Skrevet

om jeg måtte ha henvisningen dit først så har jeg full forståelse for det men da burde damen der innformere meg om det.hun sa ikke noe om hvilken lege jeg skulle til heller ,hun bare nevnte datoen og klokkeslett.

jeg er ikke så inn i dette opplegget så de ka ikke forvente att jeg viste det..

Nå vet ikke jeg hvor du har vært, men der jeg jobbet kunne det ha skjedd slik jeg sier.

Jeg synes du skulle prøve å ringe dit igjen og forklare hva du skal gjøre, det er ofte samme legen som har samme ting og høre om du står på timelista til den legen som driver med det.

En av grunnene til at du antagelig ikke fikk beskjed om å sende/levere henvisningen er at det er bunker med henvisninger som venter på å bli registrert så ved så kort varsel så er det mulig den ikke var blitt registrert før du kom og ville blitt umulig å finne i bunkene.

Siden du har sjekket ventelistene på forskjellig sykehus så vet du sikkert hvor lang tid ting kan ta på en slik avdeling. Det er masse å gjøre og altfor få ansatte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...