Gå til innhold

Scrapper du?

Gjest lurer på det jeg

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på det jeg
Skrevet

Vet du om noen steder på internett hvor man kan laste ned ferdige scrappe-design?

Skrevet

Tenker du på å se ferdige albumsider? I så fall finnes det masse sider - www.scrapbooking.no og www.scrapbookexpress.no f.eks.

Eller tenker du på layouter som du kan laste ned og skrive ut? Det ville jeg også gjerne hatt... :o) Har gjort en del bomkjøp når det gjelder bakgrunner her ser jeg - har en del som jeg neppe kommer til å bruke.

Skrevet

Jeg scrapper på papir, har prøvd meg litt på digital scrapping men har litt for liten tålmodighet og litt for lite kunnskaper i photoshop til at jeg får det til. Dessuten syns jeg papirscrappinga er en deilig avveksling fra pcen som jeg ellers sitter litt for mye ved...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...