Gjest lurer på det jeg Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Vet du om noen steder på internett hvor man kan laste ned ferdige scrappe-design? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Tenker du på å se ferdige albumsider? I så fall finnes det masse sider - www.scrapbooking.no og www.scrapbookexpress.no f.eks. Eller tenker du på layouter som du kan laste ned og skrive ut? Det ville jeg også gjerne hatt... ) Har gjort en del bomkjøp når det gjelder bakgrunner her ser jeg - har en del som jeg neppe kommer til å bruke. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Jeg scrapper på papir, har prøvd meg litt på digital scrapping men har litt for liten tålmodighet og litt for lite kunnskaper i photoshop til at jeg får det til. Dessuten syns jeg papirscrappinga er en deilig avveksling fra pcen som jeg ellers sitter litt for mye ved... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.