Gå til innhold

Visakort og bank.

Anbefalte innlegg

Gjest lite peiling
Skrevet

Jeg er kunde i min lokale bank, d.v.s har lønnskonto, lån og BSU konto. Noen som vet om jeg kan få et VISA kort i f.eks Storebrand, et slikt gebyrfritt, uten at jeg mister VISA kortet som tilhører min lokale bank?

Er så lei av å måtte betale en masse gebyr for uttak av penger i minibank, og tenkte at et til kort hadde vært OK.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor ikke heller få deg et kort her:

www.gebyrfri.no

Genialt. Betaler du når du skal slipper du et eneste gebyr.

Gjest lite peiling
Skrevet

www.gebyrfri.no

Er det et slikt kredittkort der en får rekning en gang i mnd? Eller kan jeg sette inn penger her fra f.eks lønnskontoen min?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det et slikt kredittkort der en får rekning en gang i mnd? Eller kan jeg sette inn penger her fra f.eks lønnskontoen min?

Det er et rent kredittkort. Du betaler regninga den 20. hver måned.

Det vil si at du får inntil 50 dagers betalingsutsettelse (hvis du f.eks. drar kortet 1. november betaler du ikke regninga før 20. desember).

Det løper ingen gebyrer eller renter så lenge du betaler regninga innen forfallsdato.

Skrevet

www.gebyrfri.no

... og kontantuttak i minibank som hun spesifikt ønsker er også gebyr- og rentefritt med samme betingelser som ved varekjøp?

ShitDiddelyDo
Skrevet

... og kontantuttak i minibank som hun spesifikt ønsker er også gebyr- og rentefritt med samme betingelser som ved varekjøp?

Nope. Jeg så ikke at hun etterlyste det. Så fort man må bruke koden (minibanker / en del butikker) er det skyhøye renter.

Men det gjelder naturligvis lånte penger på alle visa-kort, og kortet jeg anbefaler skal være det beste i klassen.

Jeg tror ikke du finner noen kort du kan overtrekke uten at rentene begynner å løpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...