Gå til innhold

huff

Anbefalte innlegg

Skrevet

har blitt kjent med en fyr og har møtt han noen ganger den siste tiden.han er hyggelig og snill med meg men problemet er at han er veldig innpåsliten og maser ganske mye.har ikke kjent han så lenge men han oppfører seg som vi er sammen ,han er sjalu og sier han vil gjerne "ha meg for seg selv".(dette sier han med en spøkefull tone men jeg blir helt stressa).har sagt til han flere ganger at jeg ikke vil stresse med noe og at jeg ikke er interressert i noe akkurat nå.prater mye med han over msn og han spør hele tiden hva han skal gjøre,hva han kan gjøre for å imponere meg,hvordan han kan få meg og vil at jeg skal fortelle han hvordan han skal gå frem for at jeg skal like han.kjenner at det er utrolig turn-off og synes han bare er irriterende.men samtidig synes jeg litt synd på han.men får helt hetta og føler at han skal vite hva jeg foretar meg hele tiden.burde jeg skjønne faren her eller???huff dette skulle jeg aldri rotet meg borti.....:s

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er nok ikke så mange faresignaler å tyde ut ifra det du skriver, men du har nok møtt en fyr med veldig dårlig selvtillit.

Skrevet

Jeg hadde fått hetta! For mange år siden hadde jeg en sånn beiler også. Fortsatt får jeg kvalmefornemmelser når jeg tenker på han!

Du må bare forklare på en hyggelig, men bestemt, måte at du ikke er interessert i noe annet enn vennskap! Går han over streken igjen, så gir du han klar beskjed!

Skrevet

Du burde vel rett og slett gi klar beskjed om at hvis han skal ha noen som helst sjanse, så må han roe seg.

Skrevet

Trekk deg for all del ut før det blir seriøse følelser!! Det er verre om 4 år å trekke seg t'ut enn nå!!

Skrevet

Fortell ham hyggelig men bestemt at slik han holder på er veldig turn-off og at du ikke er interresert og aldri kommer til å bli interresert. Siden han er så på knærne kan det kanskje være at han må få beskjeden to ganger før han tar det til seg.

Jeg har nettopp oppført meg nesten (bare nesten!) så ille overfor en fyr og hjelp som jeg skammer meg nå, men jeg er virkelig på knærne da. Men nå plager jeg han ikke mer. Jeg måtte få meldingen to ganger og drite meg fullstendig ut før jeg forstod... Kjærlighet gjør blind, også for egne feilsteg. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...