Gå til innhold

At jeg aldri lærer...

Anbefalte innlegg

Gjest studentmamma.
Skrevet

Tenkte at jeg skulle ta noen eksamener jeg aldri fikk tatt slik at jeg får omgjort noe av lånet mitt til stipend. Problemt er at jeg er hjemme i fødsespermisjon med en baby som sover minimalt på dagen, og en storebror som er høyt og lavt. Det gikk greit på eksamen i det første faget, men nå er jeg bare trøtt og ikke særlig motivert. Skal levere oppgave etter helgen.

Nå sitter jeg her og håper at de andre studentene leverer like håpløse oppgaver som det jeg føler at min blir. Jeg tror det er lenge siden jeg har skrevet et sånt makkverk.

Skrevet

Det viktige er å PRØVE! Før du vet ordet av det står du! Kommer ingen vei om man ikke prøver.

Skrevet

Du har fortsatt noen dager igjen og det er utrolig hva du kan klare å få til i løpet av disse dagene, bare du tar deg skikkelig i nakken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...