Gå til innhold

Enda en kostymetråd

Anbefalte innlegg

Gjest engel78
Skrevet

Skal på stor kostymefest i slutten av november. Er ikke noe tema. Man kan kle seg ut som hva man vil. For 1 år siden var jeg på samme fest og da var jeg engel. Folk kom utkledd som fanger, kjente personer, prinser osv. Veldig morsomt. Men sliter med kostyme i år. Har lyst til å være litt sexy da og ikke noe ku, hest eller fat mama. Tenkte litt på Marilyn Monroe men vet ikke helt siden jeg har nesten sort hår. Noen forslag? Kostymet bør ikke koste mer enn 500 kr totalt. Har sett på flere nettsider.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Legg innn noe i bh-en, gå for Marilyn-kjole hvis du har noe sånt i skapet, still deg under noe som blåser oppover og bøy deg framover sånn jeg innbiller meg at Marilyn gjorde på hver fest, og skaff deg en blond parykk.

Det kan umulig koste mer enn 500 kroner - med mindre du også må kjøpe kjole.

Gjest Et tips bare
Skrevet

Havfrue, playgirl (playboygirl?), Briyney Spears i skolekostyme,

Gjest drakulafrue eller noe sånt
Skrevet

Synes voksenkostymene på bla. Nille var tøffe jeg da :)

Bla. en med svart lang kjole med oransje spindelnettermer.

En parykke med langt hår der så er man både utkledd og kan føle seg fin i lang kjole.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...