Gå til innhold

Hei! Hvor i syden er det varmt i desember?

Anbefalte innlegg

ЌnάΙΙίηé
Skrevet

Noen som kan hjelpe?

Tenkter sterkt på å reise fra hele julemaset og da vil jeg naturligvis til varmere strøk.

Ser på nettet, og det er jo ikke så aller verst priser heller, men hvor er det normalt sett varmest i desember?

Tenkte å reise lille julaften og være borte en uke, ja sånn ca. da.

Billig er bra, men jeg vil gjerne ha hvite varme sandstrender og basseng ved hotellet.(kanskje jeg må lenger vekk da. Stillehavsøyene eller karibien?).

Det må ikke være for dyrt heller, men det kunne jo hende det var noen snille sjeler som visste om plasser på nettet jeg kunne titte på.

Noen som vil være så vennlige å gi meg noen tips, så ville jeg vært meget takknemlig for det :-)

Men altså, det jeg lurer mest på er hvor det normalt sett er varmest i syden i desember/januar og ehhh jo, ja billigst også :-)

Skrevet

Hva med Kanariøyene eller Thailand? Spørs om du skal være på ferie en eller to uker. Skulle jeg reist to uker ville jeg valgt Thailand tror jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanariøyene er vel varme, men jeg vil tro det er dyrt i høysesesongen. Og jula er sikkert høysesong.

Hva med Thailand? Høysesong der også, men ... Sikkert ikke så veldig mye dyrere enn Kanariøyene - i hvert fall ikke sett i forhold til utgifter mens du ferierer og ikke minst hva du får igjen i forhold til turisthølet Gran Canaria.

Skrevet

Heia,

Vil anbefale Egypt.Vi var der en desember. Solte og koste oss på dagen,men når sola gikk ned ble det ganske kjølig.

Fikk billige billetter også. Egentlig godt det var litt kjølig på kvelden når sola hadde stått på hele dagen!

Skrevet

Egypt skal være OK. Kanariøyene kan være OK, men er det kan være ustabilt.

Og så alle de dyre stedene som Thailand, Mexico osv.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...