Gå til innhold

Vektmestring


jubalong70

Anbefalte innlegg

Det står på åpningssiden at det har kommet et nytt forum - forum for vektmestring. Jeg har så vidt vært inne der, gått inn via linken på åpningssiden. Men skal ikke det forumet komme på forumlista sammen med de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blomsterløk

Den er jo på forumslista? Mellom "Urinveier" og "Vi ønsker barn".

Mellom 'urinveier' og 'vi ønsker barn' er det ingenting her hos meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 'urinveier' og 'vi ønsker barn' er det ingenting her hos meg heller.

Pussig. Finner den både i den scroll-greia over 100 nyeste og om jeg går inn på Forumoversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Mellom 'urinveier' og 'vi ønsker barn' er det ingenting her hos meg heller.

Merkelig. Jeg sjekket nettopp menyen og da var vektmestring der. Når jeg sjekker nå er den ikke der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig. Jeg sjekket nettopp menyen og da var vektmestring der. Når jeg sjekker nå er den ikke der....

Det ligger helt øverst - over adopsjonsfurumet hos meg - fant det omsider der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja, pussig. Har det noe med hvilken nettleser man bruker, kanskje?

Aner ikke. Jeg finner den når jeg går inn på "Forumoversikt" til venstre på skjermen. Men det hadde jo vært kjekt å hatt den i scrollevinduet "Bytt forumgruppe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aviaana

Aner ikke. Jeg finner den når jeg går inn på "Forumoversikt" til venstre på skjermen. Men det hadde jo vært kjekt å hatt den i scrollevinduet "Bytt forumgruppe".

Jeg finner den heller ikke i forumvinduet. merkelige greier !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser den fortsatt ikke jeg, kanskje jeg må skru av og på pc'en..

Nå synes den ikke hos meg heller, noen holder vel på å ordne. Sikkert i orden i morgen.

Dessuten er "svar til meg" sirup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis du trykker på 100 nyeste, og derfra (uten å åpne noe innlegg i 100 nyeste) trykker på Velg forum?

Eller bytt forumgruppe er det visst det heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...