Gjest mor til skolebarn Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Barnet mitt sier at h*n står utenfor og venter før skolen starter, for inne er det SFO og ute er det ute-SFO. Jeg trodde barna kunne leke utenfor mens de ventet på at klokken skulle ringe inn. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hos oss kan de leke ute i skolegården før det ringer inn. De som er på tidlig-sfo er stort sett inne, tror jeg - da må de være kommet 815, for da låses døra. Merkelig hvis ikke ungene kan få leke i skolegården før klokka ringer selv om de ikke har sfo.... Tror hun må ha misforstått! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Dert tror jeg hun må ha misforstått ja, skolegården er jo for alle! Hos oss er det i praksis bare førsteklasse som har sfo om morran for i 2-4 trinn åpnest ikke dørene før kl. 8. 2. klasse kan være på førsteklassearealet da, eller ute. 0 Siter
Gjest det sier seg selv Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Engi med de andre at dette må være en missforståelse. Barna på tidlig SFO hos oss må ut å lufte seg et kvarter før de skal starte selve skoledagen, og ingen kan da nekte de andre barna å være i skolegården 0 Siter
Gjest mor til skolebarn Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Engi med de andre at dette må være en missforståelse. Barna på tidlig SFO hos oss må ut å lufte seg et kvarter før de skal starte selve skoledagen, og ingen kan da nekte de andre barna å være i skolegården Til alle: det er nok en misforståelse ja. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kanskje skolegården er litt delt opp - hos oss er sfo og 1. klasse i en ende av skolen,- og resten i en annen ende. Og jeg tror ikke at andre enn sfo-ungene/1. klasse leker rett utenfor sfo - hvor det også er en del leker/sykler etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.