Gå til innhold

Kan ikke barn leke utenfor skolen om de ikke går i sfo?

Anbefalte innlegg

Gjest mor til skolebarn
Skrevet

Barnet mitt sier at h*n står utenfor og venter før skolen starter, for inne er det SFO og ute er det ute-SFO. Jeg trodde barna kunne leke utenfor mens de ventet på at klokken skulle ringe inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss kan de leke ute i skolegården før det ringer inn. De som er på tidlig-sfo er stort sett inne, tror jeg - da må de være kommet 815, for da låses døra.

Merkelig hvis ikke ungene kan få leke i skolegården før klokka ringer selv om de ikke har sfo.... Tror hun må ha misforstått!

Skrevet

Dert tror jeg hun må ha misforstått ja, skolegården er jo for alle! Hos oss er det i praksis bare førsteklasse som har sfo om morran for i 2-4 trinn åpnest ikke dørene før kl. 8. 2. klasse kan være på førsteklassearealet da, eller ute.

Gjest det sier seg selv
Skrevet

Engi med de andre at dette må være en missforståelse. Barna på tidlig SFO hos oss må ut å lufte seg et kvarter før de skal starte selve skoledagen, og ingen kan da nekte de andre barna å være i skolegården :)

Gjest mor til skolebarn
Skrevet

Engi med de andre at dette må være en missforståelse. Barna på tidlig SFO hos oss må ut å lufte seg et kvarter før de skal starte selve skoledagen, og ingen kan da nekte de andre barna å være i skolegården :)

Til alle:

det er nok en misforståelse ja.

Skrevet

Kanskje skolegården er litt delt opp - hos oss er sfo og 1. klasse i en ende av skolen,- og resten i en annen ende. Og jeg tror ikke at andre enn sfo-ungene/1. klasse leker rett utenfor sfo - hvor det også er en del leker/sykler etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...