Gå til innhold

Makan!

Gjest vil ikke flytte rot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må flytte en stor tung ting, men mannen bare flytter den fra ett rom til et annet. Jeg kan ikke løfte pga bekkene så jeg fortviler her jeg sitter. Han er så udugelig den mannen!

Skrevet

Lei inn noen sterke og kjekke unggutter til å flytte den.

Gjest No handyman!
Skrevet

Min mann er dessverre heller ingen handyman.

Jeg er sikker på at han kunne legge seg i soffan midt oppi en slum og kose seg glugg ihjel.

Han ser bare ikke rotet, eller mener det er betydningsløst.

Menn er noen rare skapninger! ;)

Skrevet

Han har da flyttet den, så hva er det du klager over?

Den har stått på soverommet i over ett år. Så ble den flyttet til stua, der den ble plassert midt på gulvet. Så over til gangen.

Skrevet

Lei inn noen sterke og kjekke unggutter til å flytte den.

Man kan f eks gå inn på www.lei-en-handy-ektemann.no og leie hjelp til alt fra flytting av tunge ting til å skru opp vriene syltetøyglass til skifting av dekk! ;-)

Skrevet

Den har stått på soverommet i over ett år. Så ble den flyttet til stua, der den ble plassert midt på gulvet. Så over til gangen.

Da har han flyttet den to ganger, og jeg skjønner fremdeles ikke problemet?

Skrevet

Da har han flyttet den to ganger, og jeg skjønner fremdeles ikke problemet?

Det er ødelagt så hvorfor kan han ikke bære det i kjelleren eller kaste?

Skrevet

Man kan f eks gå inn på www.lei-en-handy-ektemann.no og leie hjelp til alt fra flytting av tunge ting til å skru opp vriene syltetøyglass til skifting av dekk! ;-)

Broren min mente det var behov for et slikt sted -et sted med "pappaer" som skjønte hva man skulle gjøre om det lukta kloakk fra sluket etc. Han vurderte å starte et sånt firma - hehe

Skrevet

Broren min mente det var behov for et slikt sted -et sted med "pappaer" som skjønte hva man skulle gjøre om det lukta kloakk fra sluket etc. Han vurderte å starte et sånt firma - hehe

Helt klart! :-)

Det er mange ting man kunne ha fått en litt over gjennomsnittlig handy mann til å gjøre - trenger ikke leie inn fagutdannede snekkere og rørleggere og slikt til alt! ;-)

Men skifte sikring burde man kunne klare selv, da.

Skrevet

Det hadde jeg hatt bruk for hvis jeg hadde vært singel! Jeg er helt ubrukelig som handywoman, og det er jo grenser for hvor mange ganger jeg kan ringe mamma og pappa og spørre om dumme ting:D

Heldigvis har jeg funnet meg en skikkelig handyman;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...