Gjest vil ikke flytte rot Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Vi må flytte en stor tung ting, men mannen bare flytter den fra ett rom til et annet. Jeg kan ikke løfte pga bekkene så jeg fortviler her jeg sitter. Han er så udugelig den mannen! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Lei inn noen sterke og kjekke unggutter til å flytte den. 0 Siter
Gjest No handyman! Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Min mann er dessverre heller ingen handyman. Jeg er sikker på at han kunne legge seg i soffan midt oppi en slum og kose seg glugg ihjel. Han ser bare ikke rotet, eller mener det er betydningsløst. Menn er noen rare skapninger! 0 Siter
nick Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Han har da flyttet den, så hva er det du klager over? 0 Siter
Gjest vil ikke flytte rot Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Han har da flyttet den, så hva er det du klager over? Den har stått på soverommet i over ett år. Så ble den flyttet til stua, der den ble plassert midt på gulvet. Så over til gangen. 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Lei inn noen sterke og kjekke unggutter til å flytte den. Man kan f eks gå inn på www.lei-en-handy-ektemann.no og leie hjelp til alt fra flytting av tunge ting til å skru opp vriene syltetøyglass til skifting av dekk! ;-) 0 Siter
nick Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Den har stått på soverommet i over ett år. Så ble den flyttet til stua, der den ble plassert midt på gulvet. Så over til gangen. Da har han flyttet den to ganger, og jeg skjønner fremdeles ikke problemet? 0 Siter
Gjest vil ikke flytte rot Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Da har han flyttet den to ganger, og jeg skjønner fremdeles ikke problemet? Det er ødelagt så hvorfor kan han ikke bære det i kjelleren eller kaste? 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Man kan f eks gå inn på www.lei-en-handy-ektemann.no og leie hjelp til alt fra flytting av tunge ting til å skru opp vriene syltetøyglass til skifting av dekk! ;-) Broren min mente det var behov for et slikt sted -et sted med "pappaer" som skjønte hva man skulle gjøre om det lukta kloakk fra sluket etc. Han vurderte å starte et sånt firma - hehe 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Broren min mente det var behov for et slikt sted -et sted med "pappaer" som skjønte hva man skulle gjøre om det lukta kloakk fra sluket etc. Han vurderte å starte et sånt firma - hehe Helt klart! :-) Det er mange ting man kunne ha fått en litt over gjennomsnittlig handy mann til å gjøre - trenger ikke leie inn fagutdannede snekkere og rørleggere og slikt til alt! ;-) Men skifte sikring burde man kunne klare selv, da. 0 Siter
dolores83 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Broren min mente det var behov for et slikt sted -et sted med "pappaer" som skjønte hva man skulle gjøre om det lukta kloakk fra sluket etc. Han vurderte å starte et sånt firma - hehe Det hadde jeg hatt bruk for hvis jeg hadde vært singel! Jeg er helt ubrukelig som handywoman, og det er jo grenser for hvor mange ganger jeg kan ringe mamma og pappa og spørre om dumme ting:D Heldigvis har jeg funnet meg en skikkelig handyman;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.