Gå til innhold

Hvor kjøper man uekte juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger juletre i plast eller noe annet materiale. Det må være et fint et, som ser ekte ut, ikke sånt billig, stusselig et. Hvor får man kjøpt slike trær?

Skrevet

Jeg har et veldig fint et som ble kjøpt på obs for mange år siden. De har sikkert i år også.

Skrevet

Jeg har et veldig fint et som ble kjøpt på obs for mange år siden. De har sikkert i år også.

Jeg tror jeg kjøpte mitt på Plantasjen for to år siden. Det er kjempefint, skikkelig tett grønt tre à la Donald Duck. Mitt er ca. 1,50 tror jeg.

Skrevet

Jeg tror jeg kjøpte mitt på Plantasjen for to år siden. Det er kjempefint, skikkelig tett grønt tre à la Donald Duck. Mitt er ca. 1,50 tror jeg.

Er ditt også sånn puslespill tre? Mitt er i mange deler og all "granbaret" må setter på plass i greinene.

Skrevet

Er ditt også sånn puslespill tre? Mitt er i mange deler og all "granbaret" må setter på plass i greinene.

Nei, det er 8-10 (eller fler, jeg husker ikke) hovedgreiner som settes inn i stammen av treet. Videre bretter opg bøyer man de små greinene som kommer ut fra hovedgreinene jeg allerede har satt inn. Man kan bøye disse smø greinene (som det er mange av) for å lage treet tettere osv..

Skrevet

Nei, det er 8-10 (eller fler, jeg husker ikke) hovedgreiner som settes inn i stammen av treet. Videre bretter opg bøyer man de små greinene som kommer ut fra hovedgreinene jeg allerede har satt inn. Man kan bøye disse smø greinene (som det er mange av) for å lage treet tettere osv..

Mitt er masse deler, så mange at i år når minstemann ikke skal være hjemme så står jeg over hele juletreet :o)

Skrevet

Mitt er masse deler, så mange at i år når minstemann ikke skal være hjemme så står jeg over hele juletreet :o)

Mitt er veldig enkelt. Det må det også være når det er jeg som skal sette det sammen. Jeg bannet faktisk bare tre ganger sist jeg satt det sammen - og det var bare fordi jeg gjorde det da jeg kom hjem fra en fuktig bytur :-)

Det høres veldig trist ut å feire jul uten juletre da? :-(

Skrevet

Mitt er veldig enkelt. Det må det også være når det er jeg som skal sette det sammen. Jeg bannet faktisk bare tre ganger sist jeg satt det sammen - og det var bare fordi jeg gjorde det da jeg kom hjem fra en fuktig bytur :-)

Det høres veldig trist ut å feire jul uten juletre da? :-(

Men jeg har ikke lyst å feire jul i det hele tatt.

Men jeg får besøk første juledag fra ei venninne som er akkurat like lite interessert som meg. Og det blir hyggelig for vi skal drikke rødvin og kose oss.

Skrevet

Men jeg har ikke lyst å feire jul i det hele tatt.

Men jeg får besøk første juledag fra ei venninne som er akkurat like lite interessert som meg. Og det blir hyggelig for vi skal drikke rødvin og kose oss.

Da så.. rødvin er godt uansett da :-) Så lenge du ikke blir sittende alene så. Bra du får besøk i allefall. Så ingen av barna skal være hjemme da?

Skrevet

De fleste litt større butikker har jo slike juletrær. Jge har ett som står ferdigpyntet i kartongen sin siden i fjor. :) Det er ikke større enn at jeg setter det på et lite bord, kanskje en meter høyt. Det er så fint så!

Skrevet

Jeg kjøpte en gang to små trær på europris. De var nyydelige med lys og sløyfer. Desverre er de ramponert av småbarn. Jeg vil ha nye, så takk for trådens info :) Jeg må i tillegg ha et takhøyt ekte juletre, godlukt og koselig.

Gjest Flystripa
Skrevet

Bohus hadde til 999,- i fjor. Skikkelig bredt og tett.

Skrevet

Bohus hadde til 999,- i fjor. Skikkelig bredt og tett.

Tusen kroner for et juletre? Kjære vene! Hvem pokker gidder å kjøpe det?

Skrevet

Tusen kroner for et juletre? Kjære vene! Hvem pokker gidder å kjøpe det?

Det koster da rundt 250,- for et gjennomsnittlig vanlige juletre også så etter 4 år er det kunstige spart inn da.

Skrevet

Det koster da rundt 250,- for et gjennomsnittlig vanlige juletre også så etter 4 år er det kunstige spart inn da.

Ja, det er sant :-) Hørtes bare så mye ut med det samme.

Skrevet

Da så.. rødvin er godt uansett da :-) Så lenge du ikke blir sittende alene så. Bra du får besøk i allefall. Så ingen av barna skal være hjemme da?

Nei, minstemann skal til faren og dattera mi skal jobbe så jeg regner ikke med at eldstemann kommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...