Cartman123 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 De hadde jo ikke annet fram til tolvon og senere remeron kom. Ssri'ene er jo de nyeste og kom på begynenlsen av 90 tallet. Kjenner folk som er blitt friske på både sarotex og sinequan. Både angst og deprejson. Jeg har prøvd sinequan uten hell, men kjenner ei som ble kvitt somatisert GAD og panikkanfall. Ei annen jeg kjenner hadde innmari angst. Panisk redd for å være aleine.Hun hadde nesten forfølgeslses (vanvidd),og bodde på den tiden aleine i Oslo. Hu blei frisk på sarotex og terapi. Så de hjalp de også,og så hørte en ikke så mye om seponeringsplager?? Anafranil tror jeg var god på panikkangst og tvangstanker. Den hadde blitt klassifisert som et ssri i dag. Kjenner flere som ble bra på den. Men de har nok for noen en del bivirkninger. Men det har jammen ssri og for mange av oss og. Av de gamle har jeg prøvd anafranil og sinequan. Men jeg hadde GAD, og hverken depresjon, sosialangst eller panikkangst på den tiden. Så ikke noen revolusjon på meg. Men kanskje vil jeg prøve sarotex..den ble betegnet som en veldig gode medisine av psykiatikeren på sykehuset jeg var innlagt på i sommer. Hørte bare han sa det i en bisetning til en annen. Men merket meg det. Så den har nok hjulpet mange. Når det gjelder oppstartsproblemer og problemer og seponeringsproblemer var de gamle bare småtteri i forhold til cipralex for meg. Så enten har jeg forandret meg,for dette er noen år siden, eller så var de ikke så ille som ssri.Eller jeg tåler ikke ssri?? Det er jo så individuelt. Var jeg deg ville jeg ikke ha anafranil uprøvd. Men jeg tror ikke de kan bruker sammen med ssri. Det ble og sagt på sykehuset at alle Ad som er beregnet på depresjon i utgangspunktet,også hjelper mot angst, fordi en føler seg sterkere av dem og dermed takler angsten bedre. Hei, takk for ditt svar, det kan være av betydning for meg siden jeg er i fase der vi skal prøve noe nytt, alle informasjoner kommer godt med. Håper jeg hadde noe nyttig informasjon til deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252591-hva-tror-nhd-om-tankefelt-terapi/page/2/#findComment-2006161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tft Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei, takk for ditt svar, det kan være av betydning for meg siden jeg er i fase der vi skal prøve noe nytt, alle informasjoner kommer godt med. Håper jeg hadde noe nyttig informasjon til deg! Takk det samme.. godt å utveksle noen erfaringer.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252591-hva-tror-nhd-om-tankefelt-terapi/page/2/#findComment-2007069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.