Gå til innhold

arbeidsgiver vil ikke ha deprimerte arbeidstakere

Anbefalte innlegg

Gjest anonym og deppa

Ble anbefalt av lege og psykolog og være ærlig med arbeidsgiver om min depresjon. Men det viste seg å ikke være videre smart. Sjefen ble redd for at jeg vil bli mye borte fra jobb, og kicka meg ut. Legen min sier at det er ulovlig og at jeg kan konfrontere han, men jeg er ikke sterk nok til det nå. Er fortvilet,skuffet og frustrert :-(

Fortsetter under...

Gjest anonym og deppa

Var dette en fast stilling, eller et vikariat? Hvis vikariat; hadde du skriftlig kontrakt?

jeg går på timeslønn uten kontrakt. Det er sikkert dumt, det skjønner jeg nå. Men er ikke muntlige avtaler bindende?

Gjest Bare en

jeg går på timeslønn uten kontrakt. Det er sikkert dumt, det skjønner jeg nå. Men er ikke muntlige avtaler bindende?

Muntlige avtaler er også bindende, men jeg vet for lite om det dessverre. Synes dette var svært uhørt av din arbeidsgiver.

Gjest anonym og deppa

Muntlige avtaler er også bindende, men jeg vet for lite om det dessverre. Synes dette var svært uhørt av din arbeidsgiver.

ikkesant. Jeg er ikke i stand til å ta tak i det nå. Jeg føler meg verdiløs, og at det er et påskudd for å bli kvitt meg. Derfor synes jeg ikke det hadde vært så hyggelig å kjempe for å få bli der.

Annonse

Gjest Bare en

ikkesant. Jeg er ikke i stand til å ta tak i det nå. Jeg føler meg verdiløs, og at det er et påskudd for å bli kvitt meg. Derfor synes jeg ikke det hadde vært så hyggelig å kjempe for å få bli der.

Forstår at du har det tungt. Håper det dukker opp en løsning. *Trøsteklem*

Det er ikke lov å ansette folk uten kontrakt. Men jeg skjønner at du ikke orker å ta opp fighten.

Håper imidlertid du finner deg en ny jobb! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...