Gjest nina Skrevet 19. april 2001 Del Skrevet 19. april 2001 Kan jeg spise tarmrenstabletter selv om jeg ammer? Magen har stoppet helt opp og jeg har prøvd alle de tradisjonelle rådene. Jeg vil helst ikke bruke klyx eller klyster.(jeg har postet dette på ammeforum også.) Mvh Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 22. april 2001 Del Skrevet 22. april 2001 Hei nina Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men det er avhengig av innholdet i tablettene. Les godt pakningsvedlegget for å se om det står noe angående amming. Et godt råd ved hard mage kan du få. 2 ts linfrø + 2 svisker bløtes i vann natten over i romtemperatur. Drikk dette hver morgen en periode og magen din blir bedre. Juster så mengdene etter behov. Husk å drikke rikelig vann (ca 2 liter hver dag). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.