Gå til innhold

NHD - Fysioterapi for angstplager

Anbefalte innlegg

Gjest trist jente 24

Er det nokon som har erfaring med fysioterapi for angstplager/psykiske plager?

Har gått i årevis med angst,den sitter konstant i kroppen. Går til psykiater 2 gongar i veka og har prøvd medisin, men føler at det ikkje hjelper så godt. Eg går heiel tida med spenningar i magen, helde inne magen heile tida, problem med pusten.

Det eg lure på er om fysioterapi kan vere til god hjelp for slike plager?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252772-nhd-fysioterapi-for-angstplager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

kva er rosenterapi?

jeg vil anbefale psykomotorisk fysioterapi.. d hjalp iallefall meg! Man behandler HELE kroppen- dvs både kropp og sjel.. men man må ha tålmod. Dette vil ta tid. D er ikke gjort på en to tre! Selv hadde jeg slik behandling i 2år..

Gjest trist jente 24

jeg vil anbefale psykomotorisk fysioterapi.. d hjalp iallefall meg! Man behandler HELE kroppen- dvs både kropp og sjel.. men man må ha tålmod. Dette vil ta tid. D er ikke gjort på en to tre! Selv hadde jeg slik behandling i 2år..

ja, eg trenger å prøve noko nytt. Men korleis går behandlingstimane føre seg?

hei kjære deg... jeg har slitt med angst i mange år, leste inlegget ditt og selvfølgelig kan det hjelpe deg i mestring med pust osv, men gjør det noe med tankene dine? det finnes masse hjelp for oss med angst, for meg hjalp det alternativet mest, jeg fikk lov til og være sint, hate og elske på en gang..

skriv gjerne til meg på: [email protected] hjelper deg gjerne videre..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...