Gå til innhold

unormalt forhold til nærhet og seksuell tillnærmin

Anbefalte innlegg

Gjest Leah-Elisabeth

Hei!

Jeg skriver angående min aller beste venninne. Hun er nettopp fylt 23 år og har et unaturlig antrengt forhold til gutter/menn. Du begynner å gråte i en hver situasjon hvor temet sex eller nærhet presenteres. Hun er åpen mor meg og jeg tror jeg vet alt som kan være bakenforliggende årsaker. Hun har hatt et forhold til en tyve år eldre gift mann i over to år (fra fylte 18 til 20). Et forhold hvor seksualitet var godt og fint, men forholdet måtte såklart være i skjul, da denne mye eldre mannen var god omgangsvenn av min venninnes foreldre. Hun fikk etterhvert betalt for sine eksuelle ytelser da hun prøvde å gjøre forholdet slutt. Hun er enn meget oppegående jente og så ufornuften i å fortsette. Likevel fortsatte det, da hun var sterkt forelsket i mannen. Da hun flytett fra sin hjemmby, drooppet de all fysisk kontakt. Mannen har sterke alvorlige psykiske problemer og har vært innlagt for selvmordsforsøk opptil 20 ganger på byens psykiatriske avdeling. Min venninne sliter med dårlig samvittighet, og ville ikkke såre mannen ved å gjøre det "slutt". Videre ahr hun harr et forhold med en jevnaldret, som endre vondt ved at han såret henne dypt og ikke ville se henne mer etter et år. Hun har også blitt voldtatt av en venninnes storebror, hvor hun har tydelige minner av at han var sterk og tvang ehnne til seksuell aktivitet, hvor hun gråt og gråt. Hun holdt likevel sammen med denne unge mannen i ca et halvt år pga dårlig samvittighet for å skulle såre ham.

I hver situasjon som relaterer til seksuell aktivitet i dag, knyttter min venninne seg fullstendig og orker ikek. Hun holder seg langt borte fra alt som har og gjøre med nærhet. Til og med i sterkt beruset tillstand orker hun ikke tanken på nærhet eller seksuelll kontakt, trekker seg bort og spenner hele kroppen.

Dette er ikke en ønskelig tillstand for min venninne. Hun er en serdeles oppegående medisinstudent, og dettte hemmer henne på mange måter oh koster henne unødig tankevirksomhet. Hva kan jeg som venninne si og eventuelt bistå med?

På forhånd takk for svar, dette betyr mye for oss begge!

Mvh

Leah

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...