Gå til innhold

Erfaringer fra Modum Bad Nervesanatorium?

Anbefalte innlegg

Eller andre spesifike voksen instutisjoner...

Noen som vil dele ting dere likte/ikke likte ?

kommet i kontakt med psykologen jeg pratet med når jeg var på SSBU for ørten år siden.

(Jeg vil ha ut journal fra oppholdet).

Forklarte henne litt åssen det gikk med meg, og føles ut som hun har blitt ekstremt engasjert i meg nå, er jo veldig glad for det. Håper det blir bra..

Hun har skrevet litt til meg og kommet med mange forslag.. Hun nevnte at et opphold på instutisjon kunne ha noe for seg for meg. Hun nevnte flere steder, men snakket endel om Modum.

Jeg vet ikke... tenker jeg ordentlig etter så vil jeg jo egentlig ikke legges inn et sted igjen (var "innlagt" i ca 2-3 år som tenåring..(gikk ikke på skolen).

Sååå.. hvordan er det og være innlagt på Modum? Det høres veldig stort ut for meg, over 100 passienter på likt?? ... uff..

Jeg er jo ikke voksen.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252952-erfaringer-fra-modum-bad-nervesanatorium/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kun vært på modum som besøker til en nær slektning. det er etter hans mening en fantastisk plass og være... du blir ikke innestengt men blir stilt overfor saklige og trygge behandlere samtidig som du har frihet til og velge stort sett som du ønsker innen trygge grenser....

behandlingen til min slektning (diagnosen var depressiv) bestod mye i sosialisering, handlingsmønster samt forklaring/ufarligjøring på medisinering.. dette falt veldig heldig ut, og jeg bør vel nevne han har vært inlagt 11 ganger tidligere, men ikke på modum...

Nå etter 8 mnd bor han i egen bolig (har tilsyn 1 gang pr mnd) har hatt familieselskaper flere ganger samt har bygd opp et sosialt nettverk for seg selv... selvfølgelig har man ingen garantier, men for ham har modum vært det rette valget, for oss slektninger vil jeg si det samme, de informerte så langt de kunne og vær ærlige fra begynnelse til utskrivning..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...