corinda Skrevet 19. april 2001 Del Skrevet 19. april 2001 Dette innlegget skriver jeg spesielt for min kjære mor, som opplever og få store kroppslige smerter når hun spiser forskjellige matsorter. Det er spesielt når hun spiser melkeprodukter,kjøtt,buknafisk Etter måltidet får hun sterke smerter i sin venstre side under armen og bakpå ryggen på sin venste side,under skulderbladet, hun får også oppblåst mage,føler seg veldig uopplagt og sterk tretthetsfølese. Er det noe sted man kan få testet seg for matallergi ? Er det noen spesialister man kan oppsøke for en grundigere undersøkelse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 22. april 2001 Del Skrevet 22. april 2001 Hei corinda Dette spørsmålet får du bedre svar på under forum for allmennmedisin. Jeg synes ikke det høres ut som en allergisk reaksjon. Er det fettrike måltider din mor reagerer på? Hvor lenge vedvarer smertene/ubehaget? Tenk over det før spørsmålet sendes videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.