Gå til innhold

Hvilke naturlegemidler bør ikke kombineres med ADHD/lamictal?

Anbefalte innlegg

Gjest elvira 76

Jeg har kjøpt en pakke med Gerimax som virker oppkvikkende.

http://www.collettpharma.no/sw3316.asp

Nå er jeg litt i tvil om jeg bør kombinere den med Lamcital, Cipralex og Tolvon da den blant annet inneholder Rosenrot.

Kan dette legemidlet påvirke effekten av medisinene jeg går på?

Fortsetter under...

Har prøvd dette uten meds og med meds. Ingen reaksjon i det hele tatt. Hverken virkning eller bivirkning.

Penga ut av vinduet for min del, og utafor vinduet så havna penga inn i lomboka til produsenten og dens askjonærer.

Gjest elvira 76

Har prøvd dette uten meds og med meds. Ingen reaksjon i det hele tatt. Hverken virkning eller bivirkning.

Penga ut av vinduet for min del, og utafor vinduet så havna penga inn i lomboka til produsenten og dens askjonærer.

jeg mener å ha opplevd virkning, med mindre det var placebo.

En jeg kjenner som er reseptar sa at jeg burde sjekke det nærmere så det ikke påvirket medisinene jeg brukte.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er en av grunnene til at "naturlegemidler" skal behandles med utrolig skepis, at de ikke er undersøkt på samme måten som seriøse medisiner. Ei heller på interaksjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...