keinstein Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Kona var med mannen til legen som skulle se på en stor kvise i nakken hans. "Ja, det var en stygg jævel!" sa legen. "Ja, men han er snill mot barna!" sier kona. Det er godt vi har tolerante kvinner, og ikke som de på DOL. 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 "Det er godt vi har tolerante kvinner, og ikke som de på DOL." Tror nok du ber om juling her!!!!! Eller misforstår jeg deg helt om hva du mener om oss kvinner på DOL? 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 "Det er godt vi har tolerante kvinner, og ikke som de på DOL." Tror nok du ber om juling her!!!!! Eller misforstår jeg deg helt om hva du mener om oss kvinner på DOL? I det ene øyeblikk sutrer de over udugelige, late og urimelige mannfolk, og i det neste sprudler de over av glede over en en eller annen lekker homseprins med styling i håret. 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 nå var jo du både intolerant og generaliserende:=) 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 I det ene øyeblikk sutrer de over udugelige, late og urimelige mannfolk, og i det neste sprudler de over av glede over en en eller annen lekker homseprins med styling i håret. Og ALLE er sånn...mener du? 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 nå var jo du både intolerant og generaliserende:=) De to ordene er ikke lenger gyldige. Alt av motmeninger er blitt kalt intolerant og generalisering. Dermed er ordene blitt "oppbrukt". Og dermed er det blitt stuerent å være intolerant, unyansert og generaliserende, for alle blir jo bare anklaget for det uansett. Men egentlig forstår jeg ikke hvorfor det skal være så om å gjøre å være nyansert når jeg skal tale for/mot en side i en sak. Det må jo være motpartens oppgave. Jeg kan jo ikke hjelpe motparten? 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 I det ene øyeblikk sutrer de over udugelige, late og urimelige mannfolk, og i det neste sprudler de over av glede over en en eller annen lekker homseprins med styling i håret. Alle? Hvem sa "alle"? *snur seg rundt og lytter intenst* 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Og ALLE er sånn...mener du? Alle? Hvem sa "alle"? *snur seg rundt og lytter intenst* 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 De to ordene er ikke lenger gyldige. Alt av motmeninger er blitt kalt intolerant og generalisering. Dermed er ordene blitt "oppbrukt". Og dermed er det blitt stuerent å være intolerant, unyansert og generaliserende, for alle blir jo bare anklaget for det uansett. Men egentlig forstår jeg ikke hvorfor det skal være så om å gjøre å være nyansert når jeg skal tale for/mot en side i en sak. Det må jo være motpartens oppgave. Jeg kan jo ikke hjelpe motparten? du er god gam,meldags premenstruell. mannsen! 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Alle? Hvem sa "alle"? *snur seg rundt og lytter intenst* "Det er godt vi har tolerante kvinner, og ikke som de på DOL. " "...og ikke som de på DOL..." står det skrevet! Hvis du mente NOEN/ENKELTE som er på DOL...så er saken en annen... Så kanskje det er på tide å gå inn i deg selv å tenke gjennom dette? For "vi kvinner som er på DOL",-er ALLE kvinner på DOL! 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 du er god gam,meldags premenstruell. mannsen! Og du kan ikke skrive norsk. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 "Det er godt vi har tolerante kvinner, og ikke som de på DOL. " "...og ikke som de på DOL..." står det skrevet! Hvis du mente NOEN/ENKELTE som er på DOL...så er saken en annen... Så kanskje det er på tide å gå inn i deg selv å tenke gjennom dette? For "vi kvinner som er på DOL",-er ALLE kvinner på DOL! Er det mange unntak, altså? 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Er det mange unntak, altså? Jepp! 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Jepp! *myser med lupe* Ja sannelig, der er det en gitt. Damådebesåmegetomunnskyldning. 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 *myser med lupe* Ja sannelig, der er det en gitt. Damådebesåmegetomunnskyldning. Topp! Godt at også DU er et realt,ordentlig mannfolk...som jeg regner med at resten av mannfolka her inne på DOL er... 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Topp! Godt at også DU er et realt,ordentlig mannfolk...som jeg regner med at resten av mannfolka her inne på DOL er... En mann i sin beste alder, uberegelig, urimelig og passe frekk. 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 En mann i sin beste alder, uberegelig, urimelig og passe frekk. Og sikkert en kvise på nesa! 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Og sikkert en kvise på nesa! Er nesa stygg nok, så kan det pynte opp det. 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Er nesa stygg nok, så kan det pynte opp det. Men siden tråden startet med en kvise i nakken,så må vel du være den store stygge jævel`n da =)... Nei no er det nok keinstein =) Du er sikkert en real fyr,-med eller uten kvise! Du er sikkert en real fyr samme hva du mener om oss kvinner =) Takk for en fornøyelig dialog! Go`natta! Klem til deg fra meg! 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Men siden tråden startet med en kvise i nakken,så må vel du være den store stygge jævel`n da =)... Nei no er det nok keinstein =) Du er sikkert en real fyr,-med eller uten kvise! Du er sikkert en real fyr samme hva du mener om oss kvinner =) Takk for en fornøyelig dialog! Go`natta! Klem til deg fra meg! Det får da være grenser for tull og tøys. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.