Gjest pompell Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Det får da være grenser for tull og tøys. Du gir deg ikke du? Er du slik hjemme også...at du bestandig skal ha det siste ordet? For at du skal ha "makt" ovenfor din kvinne...så skal du si "Javel kjære,-du har så rett!" Også skal du tie! Da har du nådd langt skal jeg fortelle deg... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Du gir deg ikke du? Er du slik hjemme også...at du bestandig skal ha det siste ordet? For at du skal ha "makt" ovenfor din kvinne...så skal du si "Javel kjære,-du har så rett!" Også skal du tie! Da har du nådd langt skal jeg fortelle deg... Keinstaein har ikke injurierende makt. Derfor er det ingen andre doljenter som gidder å la seg provosere. Dessuten er han singel - så han må inn her for å bli dratt litt i ørene. 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Keinstaein har ikke injurierende makt. Derfor er det ingen andre doljenter som gidder å la seg provosere. Dessuten er han singel - så han må inn her for å bli dratt litt i ørene. Heldigvis har jeg ikke latt meg provosere! Jeg har hatt det gøy,jeg! Heldigvis så kan jeg se humor på sånt... 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Du gir deg ikke du? Er du slik hjemme også...at du bestandig skal ha det siste ordet? For at du skal ha "makt" ovenfor din kvinne...så skal du si "Javel kjære,-du har så rett!" Også skal du tie! Da har du nådd langt skal jeg fortelle deg... Jeg får alltid det siste ordet. Fordi jeg er alenesjef. Med kvinnfolk i huset skjer bare to ting: stillheten blir borte, og det går veldig mye dasspapir. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Keinstaein har ikke injurierende makt. Derfor er det ingen andre doljenter som gidder å la seg provosere. Dessuten er han singel - så han må inn her for å bli dratt litt i ørene. Johoho. Jeg er meget injurierende. Singel er et oppskrytt ord, og alt er relativt. Jeg må visst følge med overalt, så ingen baksnakker meg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Johoho. Jeg er meget injurierende. Singel er et oppskrytt ord, og alt er relativt. Jeg må visst følge med overalt, så ingen baksnakker meg. På dol blir det ikke baksnakking, kun forsnakking. Ikke minst når jeg skriver om deg i din egen tråd. 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg får alltid det siste ordet. Fordi jeg er alenesjef. Med kvinnfolk i huset skjer bare to ting: stillheten blir borte, og det går veldig mye dasspapir. Go` natta,keinstein! Sov godt på puta di! Takk for i dag!...så tar du det siste ordet:.......... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 * schmock * oi, fikk inn en rett venstre. 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Og du kan ikke skrive norsk. joda, jeg bare skriver fort. husker ikke hva innlegget gjaldt, men. ikke at du bryr deg, men når jeg ser din underskrift på innlegg får jeg en automatisk fordom på at det inneholder noe litt usaklig, bastant og ikke helt virkelighetsnært. og så prøver du ofte å bruke akademiske terminologier du ikke helt behersker. (nååå blir du forbanna nå!) og så forventer jeg å få skikkelig ufordragelige svar, som du sikkert kommer til å gjøre nå også:=) 0 Siter
keinstein Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 joda, jeg bare skriver fort. husker ikke hva innlegget gjaldt, men. ikke at du bryr deg, men når jeg ser din underskrift på innlegg får jeg en automatisk fordom på at det inneholder noe litt usaklig, bastant og ikke helt virkelighetsnært. og så prøver du ofte å bruke akademiske terminologier du ikke helt behersker. (nååå blir du forbanna nå!) og så forventer jeg å få skikkelig ufordragelige svar, som du sikkert kommer til å gjøre nå også:=) Hva er ubestemt flertall av terminologi? Virus? Leksikon? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hva er ubestemt flertall av terminologi? Virus? Leksikon? Flere leksika. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 Flere leksika. Og flere vira. 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hva er ubestemt flertall av terminologi? Virus? Leksikon? eh hææ? ubestemt flertall av terminologi? kjeder du deg eller?? 0 Siter
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 eh hææ? ubestemt flertall av terminologi? kjeder du deg eller?? Ikke nå. Du er begredelig sein. 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Ikke nå. Du er begredelig sein. hæ? ja........sein ja. vet ikke hvordan det skulle tolkes ,men :=) det grammatiske innholdet i en setning er vanligvis ikke det mest interessante med setningen vet du! 0 Siter
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 hæ? ja........sein ja. vet ikke hvordan det skulle tolkes ,men :=) det grammatiske innholdet i en setning er vanligvis ikke det mest interessante med setningen vet du! Menne. Jeg blir kalt for intolerant når jeg kritiserer andres intoleranse. Det de krever da er at jeg skal tolerere og akseptere intoleranse. Den ytterste form for toleranse, si takk hver gang noen gir deg en på trynet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.