mpfk Skrevet 20. april 2001 Del Skrevet 20. april 2001 Hei! Jeg vil gjerne ha bra magemuskler, men siden ryggen min er skeiv, kan jeg ikke gjoere sit-ups, det hjelper litez, jeg faar bare vondt i ryggen, fordi vinkelen blir feil. Er det noen som vet noen skikkelig bra oevelser som alternetiv for sit-ups? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fredagforfan Skrevet 20. april 2001 Del Skrevet 20. april 2001 har du prøvd å ta sit-ups uten å løfte korsryggen? dvs omtrent bare løfte skuldrene - ta rolige sit-ups. kan og holde deg oppe en gang i blant - statisk trening. ta sit-ups hver morgen før frukost - da brennes det fett. lover at det funker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 25. april 2001 Del Skrevet 25. april 2001 mpfk. Helt riktig som du allerede har fått råd om. Ligge på gulvet på ryggen på gulvet å gjøre øvelser uten å løfte nedre del av ryggen fra underlaget. Ellers er jo apparat-trening av ryggen på de moderne treningsinstuttene en sikrere måte å trene på. Her er stabilisering og bevegelses-utslag lettere å kontrollere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.