Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo allerede bekreftet at alle nyhetsjournalister har en hemmelig klubb som arbeider for islamittisk verdensherredømme, og kjølhaling av Elmer Midd og alle jøder. Hva mer vil du at jeg skal gjøre?

"......................................."

Innrømme at de som sender raketter inn i Israel fra sivile områder i Libanon ikke er et hår bedre enn Bootboys i Norge. De er spenna gærne og setter livet til halve Midtøsten i fare.

• Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

18

• keinstein

18

• flisa

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Problemet, min kjøre Prozac, er at det som kommer fra Palestina er gammel nazipropaganda. Jødehat.

Jeg heter ikke "prosac", keinstein. Det vet du godt, så slutt med det tullet.

Og ja - absolutt alt av nyhetsbulletiner fra den delen av verden er nazi-propaganda. Selvfølgelig. Selv når det er internasjonale byråer som står for rapporteringen, for de er jo også selvsagt medlemmer i utslette-israel-og-skape-sharia-

verdensherredømme-klubben. De er styremedlemmer, faktisk.

"........................................."

Skrevet

Innrømme at de som sender raketter inn i Israel fra sivile områder i Libanon ikke er et hår bedre enn Bootboys i Norge. De er spenna gærne og setter livet til halve Midtøsten i fare.

Ja? Hvem har nektet på det? Fortell meg - har noen her, noensinne, nektet på det?

"......................................."

Skrevet

Morsomt. Kan ikke se at jeg har underholdt noen her - annet enn å le litt av keinstein når han er i akkurat det humøret (han er stort sett en grei kar ellers). Hvis jeg hadde begitt meg ut på en heftig diskusjon, eller fremmet ekstreme meninger/påstander, så kanskje. Men det gjør jeg ikke.

"........................................"

Har ikke sagt det. Lover.

Selv unngår jeg den diskusjonen i dag, men reagerte på ordet jødepakk...

Skrevet

Som flisa sier, kun 40% av all verdens jøder bor i Israel. Det blir for dumt å skjære alle over en kam.

Jeg lurer også på hvor reaksjonene fra palistinerne hvis medborgere dreper uskyldige israelere i selvmordsaksjoner blir av...

"Jeg lurer også på hvor reaksjonene fra palistinerne hvis medborgere dreper uskyldige israelere i selvmordsaksjoner blir av..."

De støtter selvfølgelig dette, alle sammen - visste du ikke det? Alle palestinere, og alle muslimer generellt, er fantatiske jødehatere og nazister.

"....................................."

Skrevet

Jeg heter ikke "prosac", keinstein. Det vet du godt, så slutt med det tullet.

Og ja - absolutt alt av nyhetsbulletiner fra den delen av verden er nazi-propaganda. Selvfølgelig. Selv når det er internasjonale byråer som står for rapporteringen, for de er jo også selvsagt medlemmer i utslette-israel-og-skape-sharia-

verdensherredømme-klubben. De er styremedlemmer, faktisk.

Latterliggjøring av meningsmotstandere er en hersketeknikk. Jeg kan ikke huske at jeg har tydd til det samme.

"Latterliggjøring tar ofte utgangspunkt i et svakt trekk hos en person eller i noe som latterliggjøreren selv opplever som "laverestående"."

Skrevet

*Ler* Jeg tror du er betraktelig nyere enn både Goliath og jeg.

Nei, det er ikke spesiellt "brunt" her inne. Litt mer rødt, vil jeg nok tro - selv om det ikke er noen stor overvekt av det heller. Det er tre-fire mannlige faste nick her, og et par-tre kvinnelige, som er rimelig såkalte "brune". Men de utmerker seg også - noen av dem ved å skrive anonyme trolleinnlegg og støtteinnlegg til hverandre :-)

".........................................."

Sitat: Det er tre-fire mannlige faste nick her, og et par-tre kvinnelige, som er rimelig såkalte "brune".

-----------------------------

LOL! det er tydligvis noen brune her (etter de første nazistiske stormtroppene, SA sine skjorter), som stadig skriver fanatiske støtteinnlegg for jøder...

LOL! igjen.

------------------------

Ærlig talt! er det ikke bedre at du hodler deg til nekrofili som er et tema du har peiling på, og overlater politikk og historie som du åpenbart vet og forstår NULL av til andre?

Skrevet

Bare fra Sør og andre sjefskverulanter.

Det er ingen tvil om at 911-kaprerne var nettopp muslimjævler.

Min sønn har nettopp sett filmen "loose change" som påstår at amerikanerpakk (les de styrende i USA) satte dette i gang selv...

For å rettferiggjøre krigen mot Irak!

Skrevet

Godt sagt. Ikke nødvendigvis rasistisk ment - selv om det absolutt _høres_ ut som en rasistisk uttalelse - men definitivt "uheldig" hvis man ønsker å oppnå noe annet enn å provosere.

"........................................"

Takk! :-)

Skrevet

"Jeg lurer også på hvor reaksjonene fra palistinerne hvis medborgere dreper uskyldige israelere i selvmordsaksjoner blir av..."

De støtter selvfølgelig dette, alle sammen - visste du ikke det? Alle palestinere, og alle muslimer generellt, er fantatiske jødehatere og nazister.

"....................................."

Gjør de det burde den vestlige verden også forstå israelernes dype hat mot palestinerne...

Skrevet

Sitat: Det er tre-fire mannlige faste nick her, og et par-tre kvinnelige, som er rimelig såkalte "brune".

-----------------------------

LOL! det er tydligvis noen brune her (etter de første nazistiske stormtroppene, SA sine skjorter), som stadig skriver fanatiske støtteinnlegg for jøder...

LOL! igjen.

------------------------

Ærlig talt! er det ikke bedre at du hodler deg til nekrofili som er et tema du har peiling på, og overlater politikk og historie som du åpenbart vet og forstår NULL av til andre?

Jeg har aldri sett rasisme her på DOL, og ikke kjenner jeg noen rasister.

Jeg må til utlandet for å se rasisme. Ekte rasisme.

Da er det ikke snakk om noen utbrudd i frustrasjon over kulturutslag og enkelttilfeller. Det er inngrodd nedarvet rasisme. Når jeg har sett -det-, da vet jeg hva rasisme er.

Ingen norske vet hva rasisme er.

Skrevet

Jeg har aldri sett rasisme her på DOL, og ikke kjenner jeg noen rasister.

Jeg må til utlandet for å se rasisme. Ekte rasisme.

Da er det ikke snakk om noen utbrudd i frustrasjon over kulturutslag og enkelttilfeller. Det er inngrodd nedarvet rasisme. Når jeg har sett -det-, da vet jeg hva rasisme er.

Ingen norske vet hva rasisme er.

Nesten riktig observert. Men bare nesten siden rasisme mot etniske nordmenn, særlig unge jenter i form av gruppevoldtekt, og unge gutter i form av ran og ydmykelse er et stadig større problem i Oslo.

http://oslopuls.no/nyheter/article1273835.ece

ShitDiddelyDo
Skrevet

Min sønn har nettopp sett filmen "loose change" som påstår at amerikanerpakk (les de styrende i USA) satte dette i gang selv...

For å rettferiggjøre krigen mot Irak!

Det er mange konspirasjonsteorier ute og rusler på seg, men selv Bush er ikke i stand til å meie ned to tårn og et par tusen amerikanere for å ta mannen faren hans ikke klarte å ta.

Skrevet

Nesten riktig observert. Men bare nesten siden rasisme mot etniske nordmenn, særlig unge jenter i form av gruppevoldtekt, og unge gutter i form av ran og ydmykelse er et stadig større problem i Oslo.

http://oslopuls.no/nyheter/article1273835.ece

Det er forferdelig trist.

Forakten for ulikheter er den samme, uansett hvilke ulikheter det dreier seg om. Utviklingen skjer her som det har skjedd i utlandet. Vi søker sammen for beskyttelse og støtte, både i språk, kultur, kjønn, alder osv.

Det kan hende at både barnefamiler, eldre, funksjonshemma og andre må søke sammen i egne samfunn for å kunne eksistere.

Forakten blir så sterk at individer begår overgrep for å markere avstand til andre.

Skrevet

Det er mange konspirasjonsteorier ute og rusler på seg, men selv Bush er ikke i stand til å meie ned to tårn og et par tusen amerikanere for å ta mannen faren hans ikke klarte å ta.

Jeg tror vel heller ikke det! Men min sønn ble hellig overbevist (han er 16 år), så vi skal se filmen sammen i morgen....

Må jo vite hva ungen går rundt og tror på!

Skrevet

Det er vel rimelig nytt, vel? At du ikke tar side med israel i hele konfliten der nede? Ombestemte du deg etter folkemordet i Libanon?

Det har jeg lest av Goliath mange ganger. Han fordømmer det som er rett å fordømme - på begge sider.

Skrevet

Jeg tror vel heller ikke det! Men min sønn ble hellig overbevist (han er 16 år), så vi skal se filmen sammen i morgen....

Må jo vite hva ungen går rundt og tror på!

Det er SÅ mange som har gått på det der . - jeg blir eitrende forbanna.

Skrevet

Det er SÅ mange som har gått på det der . - jeg blir eitrende forbanna.

Ikke vet jeg, for jeg har ikke sett filmen enda, men gleder meg til å se den, så jeg skjønner hva han prater om...

Den er ikke kommet til Norge enda forsto jeg.

Gjest Du er rasist
Skrevet

I så fall vet du at rasisme er å dømme noen basert på religion eller rase.

Gjør nick det? Nei. Han bruker et skjellsord om en spesifikk gruppe mennesker på grunn av deres spesifikke handlinger.

Det er ikke rasisme.

De er jøder. De er pakk. Jøde + pakk = jødepakk.

Som kristenjævel i en oppheta diskusjon med en kristen jævel ikke er kritikk av noen på grunn av religion eller rase, og dermed ikke rasisme.

Et stygt ord, jupp. Men kaller jeg Høybråten for en kristenjævel er det naturligvis ikke rasisme.

Ordet du/dere ynder å bruke, ble brukt av nasjonalsosialister og andre antisemitter -- og effekten er klar: en etnisk-religiøs betegnelse kobles sammen med "pakk". Det er og blir rasistisk. (Like rasistisk som "drittpolakk")

(Det er derfor ordet brukes av rasister!)

At en rasist ikke reagerer på "jødepakk", er ikke uforståelig.

"Kristen" er hverken noe etnisk eller noe rasemessig. Snakker en om "kristenpakk" går en til angrep på en religion alene, ikke en etnisk gruppe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ordet du/dere ynder å bruke, ble brukt av nasjonalsosialister og andre antisemitter -- og effekten er klar: en etnisk-religiøs betegnelse kobles sammen med "pakk". Det er og blir rasistisk. (Like rasistisk som "drittpolakk")

(Det er derfor ordet brukes av rasister!)

At en rasist ikke reagerer på "jødepakk", er ikke uforståelig.

"Kristen" er hverken noe etnisk eller noe rasemessig. Snakker en om "kristenpakk" går en til angrep på en religion alene, ikke en etnisk gruppe.

Som sagt: Slå opp ordet rasisme. Du er åpenbart ikke oppdatert.

Ordet rasisme gjelder ikke kun rase, men også religion.

Ergo er kristenpakk-sammenlignen helt på sin plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...