Gå til innhold

Begynner å bli desperat

Anbefalte innlegg

Gjest spy-girl

Hva hjelper når en føler at en blir kjempedårlig av mat, enten det er en yoghurt eller en halv kopp med suppe?

Er drittlei av å gå på legekontoret og høre at jeg virker frisk. Har gått ned 15 kilo i høst og føler jeg dør av sult snart. Har fått i meg mye melk, men nå blir jeg dårlig av det også. Når jeg er på jobb, hender det jeg må gå å legge meg på gulvet på dass for å hente meg inn igjen. I dag kom jeg meg ikke på jobb, og holdt sengen til 16.00-tida.

Hver gang jeg er litt fysisk aktiv kjenner jeg pulsen druse gjennom hele kroppen. Kjenner den banke i magen også og at hjertet slår ekstra kraftig. Legen sa det var ekstraslag på hjertet, men neste gang fikk jeg høre at hjertebanken min bare var angst. Arrrrg! Håper det stemmer, og at jeg ikke er i ferd med å få hjertesvikt.

Går det ann å få næring direkte i blodet? Eller må en ha anorexia-vekt for å få det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253385-begynner-%C3%A5-bli-desperat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...