Gå til innhold

sex&idrett

Gjest Rockybalbo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lest forskjellig der...

Noen mener at man får høyerer testosteronproduksjon av å ikke ha sex, mens andre mener det omvendte, altså at man får høyere testosteronproduksjon av å ha mye sex...

Personlig satser jeg på at det siste er rett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mener at man får høyerer testosteronproduksjon av å ikke ha sex, mens andre mener det omvendte, altså at man får høyere testosteronproduksjon av å ha mye sex...

Det mest logiske (slik jeg ser det) er at man vil ha høyere testosteron nivå ved å ikke ha sex. Når man har sex så bruker man noen av testoen i kroppen, ikke sant? Er faktisk VELDIG usikker her, så det er mulig jeg er helt på bærtur. :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest logiske (slik jeg ser det) er at man vil ha høyere testosteron nivå ved å ikke ha sex. Når man har sex så bruker man noen av testoen i kroppen, ikke sant? Er faktisk VELDIG usikker her, så det er mulig jeg er helt på bærtur. :-)

Med vennlig hilsen

Jupp, det er faktisk sånn jeg også ser det fra ett logisk synspunkt, men det de som mener at det beste er å ha mye sex sier, er er man da hele tiden setter igang produksjonsprosessen på nytt og at det er gunstig...

Ikke veit jeg, hadde sex for 5 min siden og jeg føler meg ihvertfall jævla testosteronfull akkurat nå så..

Men who cares, det er begrenset hva man gir avkall på for en ekstra cm rundt arma :)

*Hopper i dusjen og stikker ut og drekker meg enda fullere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, det er faktisk sånn jeg også ser det fra ett logisk synspunkt, men det de som mener at det beste er å ha mye sex sier, er er man da hele tiden setter igang produksjonsprosessen på nytt og at det er gunstig...

Ikke veit jeg, hadde sex for 5 min siden og jeg føler meg ihvertfall jævla testosteronfull akkurat nå så..

Men who cares, det er begrenset hva man gir avkall på for en ekstra cm rundt arma :)

*Hopper i dusjen og stikker ut og drekker meg enda fullere*

Okei.

" Men who cares, det er begrenset hva man gir avkall på for en ekstra cm rundt arma :) "

Hehe, helt enig. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også tro det siste er rett, du stimulerer produksjonen.

For du spruter da vel ikke ut testosteron så det blir mindre?hehe.

Da hadde ikke clomid vært det store ihvertfall, hvis du skjønner hva jeg mener..(uten egen erfaring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også tro det siste er rett, du stimulerer produksjonen.

For du spruter da vel ikke ut testosteron så det blir mindre?hehe.

Da hadde ikke clomid vært det store ihvertfall, hvis du skjønner hva jeg mener..(uten egen erfaring:)

Hehe nope, hadde man sprutet ut testosteronen kunne man jo bare kjørt gjenvinning og spart seg for flere tusen kroner.. dvs dersom man tenker i de baner men det gjør jo ikke vi....

Basert på egen erfaring når det gjelder clomid skjønner jeg godt hva du mener ja...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nope, hadde man sprutet ut testosteronen kunne man jo bare kjørt gjenvinning og spart seg for flere tusen kroner.. dvs dersom man tenker i de baner men det gjør jo ikke vi....

Basert på egen erfaring når det gjelder clomid skjønner jeg godt hva du mener ja...:)

Hadde ratt blitt noen schvære kvinnfolk rundt omkring her i verden også, med mørk stemme og om mulig enda værre humørsvingninger!hehe

takk gud det ikke er slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ratt blitt noen schvære kvinnfolk rundt omkring her i verden også, med mørk stemme og om mulig enda værre humørsvingninger!hehe

takk gud det ikke er slik:)

Hehe jupp, det hadde ikke vært spesielt givende det nei :)

Er ikke akkurat overbegeistret for sjeggete damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant problemstilling! De gamle boksemestre sverga jo til å ikke ha kontakt med det svake kjønn et par måneders tid før en kamp. Jeg støtter ihvertfall teorien om at en blir mer aggressiv av ikke å ha sex. Men om det har psykiske eller fysiske årsaker, se det... ? På den annen side, jeg leste i Mohammad Alis biografi om en kar som var helt sløv og slapp på trening, ingen fatta hvorfor. Så kom det fram at han ikke hadde hatt sex på over et år, ei heller håndjagere. Analysen var kjapt klar, han hadde drivi det FOR langt, og måtte pronto skaffes dame! Etterpå var han som en tiger;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en engelsk fotballspiller som skyldte på for mye sex og øl når han ble tatt med for høyt testosteron-nivå? Han ble vel dømt til slutt, men fikk han ikke en del støtte for den teorien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en engelsk fotballspiller som skyldte på for mye sex og øl når han ble tatt med for høyt testosteron-nivå? Han ble vel dømt til slutt, men fikk han ikke en del støtte for den teorien?

Jo, jeg tror faktisk han fikk en del støtte for den teorien...

Men nå rodde jo Trine Hattestad seg unna en positiv testosteronprøve ved å skylde på p-piller, så alt er vel mulig...

Hehe sex er tydligvis en gjennganger iforhold til unnskyldninger fra toppidrettsfolk når de driter på draget...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

et opphold fra sex kan øke overskuddet ditt mentalt, og gi en skjerpet sexlyst som igjen også kan gi øket energi/aggressivitet.

Effekten er ikke sannsynligvis stor, men kan nok være merkbar. Det er grunn til å tro at den største effekten ligger på det psykiske planet, uten noen større hormonell påvirkning.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...