Gå til innhold

Innleggelse.

Anbefalte innlegg

Etter et ganske enormt press fra tre forskjellige fagfolk har jeg gitt klarsignal..

heftig opplegg.

Det er ingen selvmordsfare eller fare for selvskade.. Men visst en høy fare for psykose og manglende bedring av depresjonen..

Skal endre meds, og sove... og spise normalt...

Jobb og all aktivitet er satt på vent.

Får vel pakke.

Er altfor mye lys og lyd og kaos.

Unger som skriker og får margen min til å vibrere. Lyder dukker opp, alle ser på meg, kroppen tror at noe farlig står bak meg.. Hårene reiser seg.

Kommer de vel til den konklusjonen at det skyldes nedtrapping av seroquel..Og vil pøse på mer. Men da svimer jeg av så er uaktuelt...

Hva har jeg rotet meg opp i.

alternativet til innleggelse var hyppige samtaler.Så forsøkte det, men så sov jeg dårlig igjen, så gikk alt til helvetet...( og beskjeden var klar... si ja, eller så ordner vi noe annet..)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253582-innleggelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi det hørtes ikke lett ut. Husk at du er din egen sjef og bare du vet hva som er best for deg, men om du er på veg inn i en psykose eller noe bør du ta imot det de har å tilby. Husk at du må la deg selv bli tatt litt vare på, og å legges inn kan iblandt være godt. Alle som tar vare på deg, og finner ut av tingene for deg. Kanskje litt godt å komme vekk fra alle lydene og maset? Det er ikke så ille som det høres ut, kan også være rolig, koselig, trygt og godt!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253582-innleggelse/#findComment-2005251
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...